probleem met info bij kaart

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

probleem met info bij kaart

Bericht door zaskar72 »

Garmin edge 1030

Als ik in profiel MTB een opgeslagen koers oplaad en ga rijden dan staat er onderaan het kaartschermpje mijn huidige snelheid en de reeds afgelegde KM's bij.
Als ik in profiel RACE dit doe dan staat dat er niet bij en dat is knap vervelend... hoe kan ik dat daar ook bijzetten aub ?
Er stat dan iets raars bij met een bolletje dat steeds verschuift en daar ben ik echt niks mee. Weet zelfs niet wat dat voor moet stellen :-k
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: probleem met info bij kaart

Bericht door RigolleM »

RTFM

Dat raar bolleke is de ClimbPro info.

Afbeelding

Is allemaal aan en uit te zetten per profiel.
Laatst gewijzigd door RigolleM op wo 29 apr 2020 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: probleem met info bij kaart

Bericht door zaskar72 »

OK dan weet ik al wat dat raar bolletje is [-o< en OK dat zou er nog bij mogen staan maar wil ook de gegevens erbij zoals op jouw foto.... en ja ik weet wel dat dat allemaal per profiel aan/uit te zetten is maar zocht me al gek naar de verschillenden ik vind ze niet vandaar mijn oproep hier...
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Re: probleem met info bij kaart

Bericht door Flip FSR »

RigolleM schreef:Dat raar bolleke is de Climb Pro info.
Hmmm... Coole feature. Heeft mijn 820 niet :roll:
Heeft de 830 dat wel? Or should I RTFM? :wink:
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: probleem met info bij kaart

Bericht door RigolleM »

Flip FSR schreef:
RigolleM schreef:Dat raar bolleke is de Climb Pro info.
Hmmm... Coole feature. Heeft mijn 820 niet :roll:
Heeft de 830 dat wel? Or should I RTFM? :wink:
ClimbPro is enkel beschikbaar voor de (x)x30-reeks... dat staat niet in de RTFM :-D
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: probleem met info bij kaart

Bericht door RigolleM »

zaskar72 schreef:OK dan weet ik al wat dat raar bolletje is [-o< en OK dat zou er nog bij mogen staan maar wil ook de gegevens erbij zoals op jouw foto.... en ja ik weet wel dat dat allemaal per profiel aan/uit te zetten is maar zocht me al gek naar de verschillenden ik vind ze niet vandaar mijn oproep hier...
Dan ga je per profiel/gegevensscherm dit moeten aanpassen, zoals beschreven in de RTFM :-)

Ik zou het willen testen en/of u screenshots bezorgen, maar heb geen Edge (x)x30, maar een Wahoo Elemnt.
Na al die jaren dat ik hier tips geef, nog steeds geen sponsor die er mij één wilt in bruikleen geven, om hier alle vragen te beantwoorden hoe dit in de praktijk werkt.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: probleem met info bij kaart

Bericht door Beny »

zaskar72 schreef:OK dan weet ik al wat dat raar bolletje is [-o< en OK dat zou er nog bij mogen staan maar wil ook de gegevens erbij zoals op jouw foto.... en ja ik weet wel dat dat allemaal per profiel aan/uit te zetten is maar zocht me al gek naar de verschillenden ik vind ze niet vandaar mijn oproep hier...
Dan moet je die datavelden aanmaken in dat profiel
Home, instellingen, activiteitenprofielen, kies profiel, gegevensschermen, kaart, ind. en geg. velden
Plaats reactie