ervaringen garmin edge 830

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: ervaringen garmin edge 830

Bericht door RigolleM »

Reindert schreef:Kan ik simpelweg op een route/track inpikken, voorbij de initieel gekozen start?
Simpelweg: heb een route gekregen van mijn broer in Malmedy. Hij woont boven op de berg. Daar ligt de start dus. Maar ik zal beneden met de camper staan en wil daar inpikken op de route. Te gek om eerst naar boven te rijden en dan weer nr beneden eh :)
Ja gewoon 'ga naar start' weigeren en je kan gewoon inpikken op de route. Nadeel als je vroegtijdig op het einde van de track komt dat de navigatie wordt beëindigd.
Beter is het start- en eindpunt aanpassen, dan heb je dit fenomeen niet.
Gebruikersavatar
Reindert
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 19:46
Rijdt met: Niner EMD, Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Re: ervaringen garmin edge 830

Bericht door Reindert »

Super.
Dat aanpassen van de start/finish, daar was ik idd ook al mee. Maar soms heb je de tijd niet of vind je het niet nodig, denk ik dan.

Jij bent de helpdesk bij uitstek, merci. :)
Waarschijnlijk na enkele ritten wordt het ook gewoon allemaal duidelijk. Trial and error. Maar toch, meer kennis op voorhand is altijd handig. Bedankt.
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: ervaringen garmin edge 830

Bericht door Erik.B »

Reindert schreef:Ok, bedankt voor de tips.
Ik heb zo een 500m doorgereden. Misschien had ik verder moeten rijden en had hij het dan wel door.

Mag ik meteen nog een vraag stellen, je lijkt mij wel een ervaringsdeskundige. En ik vind er geen eenduidig antwoord op via Google of de support van gzrmin:

Kan ik simpelweg op een route/track inpikken, voorbij de initieel gekozen start?
Simpelweg: heb een route gekregen van mijn broer in Malmedy. Hij woont boven op de berg. Daar ligt de start dus. Maar ik zal beneden met de camper staan en wil daar inpikken op de route. Te gek om eerst naar boven te rijden en dan weer nr beneden eh :)
Ja, als je langs start komt moet je dan effe opnieuw uw track starten
Plaats reactie