Corrupt waypoint vinden?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
pocoloco
Mountainbiker
Berichten: 947
Lid geworden op: di 19 okt 2004 23:46

Corrupt waypoint vinden?

Bericht door pocoloco »

Weet iemand hoe ik een "bad apple" in een lijst van bijna 400 waypoints kan vinden?

Het totale gpx file van tracks + waypoints van een driedaagse bedraagt normaal een viertal mb. Ik sloeg die opnieuw op na wat bijwerken en kreeg ineens een bestandsgrootte van 14mb... Na hernoemen en andere probeersels gaat dat soms naar 28mb!

Ik heb één voor één al de tracks apart gesaved en daar is niets mis mee, bestandsgroottes in de orde van kb, maar ergens in de lijst van waypoints zit er blijkbaar iets fout en doet de boel ontsporen. Alles naar een toestel sturen en dan terug inladen helpt ook niets. Van zodra ik de lijst met de apart waypoints save of toevoeg aan de tracks, dan zit ik plots met een bestandsgrootte van tussen de 8 en de 28mb...

Nog iets raars: bij het exporteren naar een Garmin verschijnt er normaal gezien in de GPX folder van het toestel "imported file blablabla" maar nu staat er een "Temp" file. Alle tracks en waypoints staan er wel in, maar de fout van overmatig groot file blijft als ik die terug naar de computer stuur (bij verschillende toestellen geprobeerd).

Iemand een idee hoe vlot een bad apple terug te vinden?
Plaats reactie