JooHel89 schreef:
Ik heb toch redelijk wat YouTube reviews gezien van de Wahoo elemnt waarbij vrij positief gereageerd wordt. Ook op dit forum weinig slechte opmerkingen en super goede en veel beoordeling (100-tal met gemiddelde score van 9/10) op zowel bol.com als mantel als Coolblue.
De Wahoo Elemnt (Bolt) beschikt over OpenStreetMaps voor kaartgegevens en die zijn soms verrassend gedetailleerd voor offroad gebruik. Je moet eens zien op
Openstreetmap website en inzoomen op een gebied die je goed kent, en je zult zien dat bijna alle paadjes erop staan.
Ikzelf beschik over een Wahoo Elemnt Bolt (zie topic) en zeer tevreden.
JooHel89 schreef:
Edge explore vind ik ook nog altijd een heel mooi toestel.
Als je kunt leven met deze zaken die ontbreken:
– No Strava Live Segments support (but you can upload to Strava and use Strava Routes App)
– No Power meter support (or power meter metrics like TSS/NP/IF)
– No structured workout support (meaning, download structured workouts like intervals to the unit)
– No advanced FirstBeat driven training load or related metrics (including FTP or VO2Max)
– No activity profiles (differing profiles for different ride types like mountain biking vs road riding)
– No WiFi sync (probably doesn’t matter much)
– More limited custom data pages (you can only have 2 custom pages, but they are fully customizable)
– No Varia display (and thus, no extended display mode for certain watches)
– No barometric altimeter (GPS based, plus post-upload altimeter correction)bron=
https://www.dcrainmaker.com/2018/07/gar ... eview.htmlDan is dit ook een zeer goede keuze. Voor mij zou het laatste (rood) een dealbreaker geweest zijn, maar de Edge Explorer was toen nog niet beschikbaar!