De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
mattias de clerck
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 21:36
Rijdt met: canyon grand canyon CF SL 8.9, canyon neuron 8.0

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door mattias de clerck »

Alsk de route download en op men gps laad, komt er niet de volledige route op, maar 1van 87km en je zit aan de kaart dat de lus niet compleet is.
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door kevx »

mattias de clerck schreef:Alsk de route download en op men gps laad, komt er niet de volledige route op, maar 1van 87km en je zit aan de kaart dat de lus niet compleet is.
Juist es gedownload om te testen. Bij mij staat de route er wel volledig op.
Gebruikersavatar
Reindert
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 19:46
Rijdt met: Niner EMD, Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door Reindert »

Ik heb heel mijn jeugd in Dworp gewoond. Nu is het zeker 15 jaar geleden dat ik er ben geweest. Alleen al kijken naar uw kaart doet me watertanden over al die leuke 'weggels' van toen.
Als ik er ooit toe kom, rij ik hem zeker met uw gps track.
Knap gedaan!
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door _anonymus_ »

mattias de clerck schreef:Alsk de route download en op men gps laad, komt er niet de volledige route op, maar 1van 87km en je zit aan de kaart dat de lus niet compleet is.
Welke gps heb je? Bij sommige toestellen moet je het aantal waypoints beperken. Er bestaan online tools om de gpx te bewerken.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door RigolleM »

_anonymus_ schreef:
mattias de clerck schreef:Alsk de route download en op men gps laad, komt er niet de volledige route op, maar 1van 87km en je zit aan de kaart dat de lus niet compleet is.
Welke gps heb je? Bij sommige toestellen moet je het aantal waypoints beperken. Er bestaan online tools om de gpx te bewerken.
GPX bevat 1 waypoint :-D
Je zult wellicht bedoelen dat bepaalde toestellen het aantal trackpoints beperkt is.
GPX bevat 5915 trackpoints als uw GPS toestel beperkingen heeft zal je deze in verschillende tracks moeten opdelen.
Gebruikersavatar
mattias de clerck
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 21:36
Rijdt met: canyon grand canyon CF SL 8.9, canyon neuron 8.0

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door mattias de clerck »

Kheb ne mio 505
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door RigolleM »

mattias de clerck schreef:Kheb ne mio 505
=; :lol:
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door Jemp »

Startadres? :-k En beetje mogelijkheid om de auto te parkeren? Lijkt me wel ne keer de moeite. Jammer dat het uurtje rijden is met de auto...

Is de ondergrond een beetje waterbestending of is het nogal vlug modderig?

Mooi initiatief =D>
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door Jemp »

Bon, omdat meneer PAinSosis het niet nodig vindt om te reageren op zijnen eigen topic, heb ik maar gebruikt gemaakt van het feit da'k nog congé had om zelf de antwoorden te gaan zoeken..... :lol: :lol: :lol:

Aangezien mijnen 820 'nogal' beperkt is in batterij heb ik de laatste 10 km niet kunnen rijden. Nochtans zuinig geweest en niets speciaals op laten staan... Zal voor een volgende zijn... ](*,)

De rit zelf. Een hele andere regio dan de Vlaamse Ardennen die ik gewend ben. Maar, een leuke ontdekking. Hoewel er veel bos in zit, rij je regelmatig tussen de velden. De wind kan je vriend of vijand zijn...
De eerste 50 km zijn redelijk gemakkelijk. Continu glooiend parkoers op redelijk goed berijdbare ondergrond. Mooie omgeving dus genieten op de bike. Ik heb me niet laten verleiden tot een hoger tempo want ik verwachtte dat er mss nog andere stukken zouden komen. En die kwamen ook....
Deel 2 is andere koek. Veel meer pittige hellingen (overal boven geraakt zonder voet te zetten op 1 na waar de ketting afschoot) en ook wat technischer, zonder dat het super technisch wordt). Ik denk dat deel 2 ook wat gevoeliger is voor regen dan deel 1.
Ik heb de rit gereden met mijn Fuel EX, maar nen hardtail is ruim voldoende.
Al met al een mooie, niet al te technische rit die zelfs bij nat weer meestal berijdbaar blijft. Als 'trainingrit' ter voorbereiding op meerdaagse ritten is dit een zeer geslaagd parkoers. Door zijn 'waterbestendigheid' kan je er in de meeste gevallen op, ook reeds vroeg in het seizoen. Ik ga hiervoor niet elke week een uur in de auto zitten, maar ik heb me goed geammuseerd en kom nog terug voor die laatste 10K inclusief :lol: Goe gedaan Sosis [-o<

Wat de parking betreft, in principe is deze betalend (mss niet op zondag? :-k ) of beperkt in tijd, dus een start beetje verder op een gratis parking zou mss beter zijn.


https://www.strava.com/activities/1807666381
Gebruikersavatar
PainSosis
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 13 mei 2018 16:03
Rijdt met: Orbea Alma H20 '17

Re: De PainSosis Challenge - 103Km - 2000Hm

Bericht door PainSosis »

Jemp schreef:Bon, omdat meneer PAinSosis het niet nodig vindt om te reageren op zijnen eigen topic, heb ik maar gebruikt gemaakt van het feit da'k nog congé had om zelf de antwoorden te gaan zoeken..... :lol: :lol: :lol:

Aangezien mijnen 820 'nogal' beperkt is in batterij heb ik de laatste 10 km niet kunnen rijden. Nochtans zuinig geweest en niets speciaals op laten staan... Zal voor een volgende zijn... ](*,)

De rit zelf. Een hele andere regio dan de Vlaamse Ardennen die ik gewend ben. Maar, een leuke ontdekking. Hoewel er veel bos in zit, rij je regelmatig tussen de velden. De wind kan je vriend of vijand zijn...
De eerste 50 km zijn redelijk gemakkelijk. Continu glooiend parkoers op redelijk goed berijdbare ondergrond. Mooie omgeving dus genieten op de bike. Ik heb me niet laten verleiden tot een hoger tempo want ik verwachtte dat er mss nog andere stukken zouden komen. En die kwamen ook....
Deel 2 is andere koek. Veel meer pittige hellingen (overal boven geraakt zonder voet te zetten op 1 na waar de ketting afschoot) en ook wat technischer, zonder dat het super technisch wordt). Ik denk dat deel 2 ook wat gevoeliger is voor regen dan deel 1.
Ik heb de rit gereden met mijn Fuel EX, maar nen hardtail is ruim voldoende.
Al met al een mooie, niet al te technische rit die zelfs bij nat weer meestal berijdbaar blijft. Als 'trainingrit' ter voorbereiding op meerdaagse ritten is dit een zeer geslaagd parkoers. Door zijn 'waterbestendigheid' kan je er in de meeste gevallen op, ook reeds vroeg in het seizoen. Ik ga hiervoor niet elke week een uur in de auto zitten, maar ik heb me goed geammuseerd en kom nog terug voor die laatste 10K inclusief :lol: Goe gedaan Sosis [-o<

Wat de parking betreft, in principe is deze betalend (mss niet op zondag? :-k ) of beperkt in tijd, dus een start beetje verder op een gratis parking zou mss beter zijn.


https://www.strava.com/activities/1807666381
=D> Merci! betere beoordeling dan die van jezelf is er niet hé.
Doet me plezier dat je er van genoten hebt.
Deel 2 is inderdaad andere koek, proficiat dat je overal bent opgereden. =D>
Er zitten toch enkele heel pittige stukskes in.

De eerste 50K zat ik met een zware rugzak vol drank en eten.... misschien daarmee :lol:

Voor het ogenblik doe ik even rustiger aan want mijn adductoren van mijn linker been zijn aan het protesteren.....
Er zitten hier en daar nog stukjes in waar er nog een paar hoogtemeters kunnen gewonnen worden of die moeilijk liggen wegens gebrek aan snoeiwerken.
Dat zit er nog aan te komen :-"

Mijn bedoeling is inderdaad om dit te gebruiken als training voor mijn benen om ooit eens meerdaagse te kunnen gaan rijden in de Pyreneeën of Alpen. Door de verspreiding van de HM's is het haalbaarder dan 2000HM op 60Km zoals in de Ardennen en ideaal om spieren te kweken. Ik doe er wel nog wa langer over dan jij :oops:

Merci voor de review!


PS: De parking is hier een HOT item in de stad..... zeker pre verkiezingen. Ik moet eigenlijk zelf eens goed zoeken waar je hier gratis een hele dag kan parkeren.... Na 18h is het gratis en de zondag ook, dat wel. Of op de kerkhoflaan in Buizingen aan het kerkhof. Is kort tegen de start.
Plaats reactie