van GARMIN1030 naar STRAVA

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: van GARMIN1030 naar STRAVA

Bericht door Swannie »

PainSosis schreef:
Free_ltd schreef: Bij mijne edge 820 verschijnen sms’en en imessage berichten wel op mijn scherm. Vermoed dat ge het moet aanzetten.
Idd, had het zelfs niet door.
Blijkbaar komen die opties tevoorschijn wanneer je Edge verbonden is met je compatibele telefoon. Cool :)
Vind het wel raar dat op mijne 820 enkel sms/imessage worden weergegeven, en op mijne fenix krijg ik ook whatsappkes, facebook messenger berichten, zelfs instagram meldingen :-k
Powerflor
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 11:01
Rijdt met: Speci

Re: van GARMIN1030 naar STRAVA

Bericht door Powerflor »

Swannie schreef:
PainSosis schreef:
Free_ltd schreef: Bij mijne edge 820 verschijnen sms’en en imessage berichten wel op mijn scherm. Vermoed dat ge het moet aanzetten.
Idd, had het zelfs niet door.
Blijkbaar komen die opties tevoorschijn wanneer je Edge verbonden is met je compatibele telefoon. Cool :)
Vind het wel raar dat op mijne 820 enkel sms/imessage worden weergegeven, en op mijne fenix krijg ik ook whatsappkes, facebook messenger berichten, zelfs instagram meldingen :-k
Inderdaad, ik heb dit ook al gehoord van vrienden, bij mij enkel "sms en inkomende gesprekken.
Terwijl die ook edge 820 hebben, maar wel android
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: van GARMIN1030 naar STRAVA

Bericht door RigolleM »

Ff een kleine voetnoot.
Als ik ga fietsen wil ik zo weinig mogelijk afgeleid worden door berichten of social media, wil vooral gefocust blijven op hetgeen er voor mij gebeurt. Een accident is héél snel gebeurd door maar ff niet geconcentreerd te zijn... en al zeker bij het mountainbiken.
Ik kom hier misschien over als moraalridder, maar na 2 zware aanrijdingen op de MTB met een wagen (zonder afleiding), wil ik jullie gewoon waarschuwen, hou jullie ogen gericht op het parcours, want op een fractie van een seconde kan het er allemaal heel anders uitzien...

Ik reed ook rond met een Wahoo Bolt die is gekoppeld met mijn smartphone voor allerlei berichten. Dit stoorde me mateloos tijdens het fietsen, dus heb ik dit terug afgezet.
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: van GARMIN1030 naar STRAVA

Bericht door Swannie »

Als je tijdens de werkuren gaat fietsen is dit wel een must voor mij.
Als het belangrijk is, bv een klant of collega kan ik stoppen en opnemen, ist ons madam kan ik rustig doorfietsen :-D
Plaats reactie