STRAVA

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

STRAVA

Bericht door assea »

Weet iemand hoe ik een persoon een prive bericht kan sturen met Strava?
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: STRAVA

Bericht door Free_ltd »

Geen idee. Kan het niet vinden. Ik veronderstel dat het iemand is die ge niet echt kent of volgt?

Nu, met een beetje inventiviteit, lukt dat wel :lol: Heeft die persoon zich geregistreerd onder zijn gehele naam? Zo ja, zoek hem op FB op en stuur daar een PB?
Zo niet, stuur een bericht op 1 van zijn ritten met de melding u te contacteren op 1 of andere manier?
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: STRAVA

Bericht door assea »

Free_ltd schreef:Geen idee. Kan het niet vinden. Ik veronderstel dat het iemand is die ge niet echt kent of volgt?

Nu, met een beetje inventiviteit, lukt dat wel :lol: Heeft die persoon zich geregistreerd onder zijn gehele naam? Zo ja, zoek hem op FB op en stuur daar een PB?
Zo niet, stuur een bericht op 1 van zijn ritten met de melding u te contacteren op 1 of andere manier?



Klopt wat je schrijft, ik volg die, hij is van Salou en ik ga daar op vakantie en zou met hem graag willen meegaan rijden, ik heb via facebook al geprobeerd , maar vind die gast niet terug via facebook.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: STRAVA

Bericht door Free_ltd »

Zijne naam al eens gewoon in google ingegeven? Mss via andere kanalen.

Gij volgt m, zegt ge. Dan kunt ge toch reageren op zijn laatste rit en zo gegevens uitwisselen?

Als ge mij iets wilt vertellen, ge weet het hé. Bij u bedrijf naar buiten, en dan naar rechts. Dan een beetje springen en teken doen aan den draad :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: STRAVA

Bericht door Muntanya »

assea schreef:Weet iemand hoe ik een persoon een prive bericht kan sturen met Strava?
Dat kan niet.

Er is wel veel vraag naar deze feature. Maar voorlopig zal je je moeten behelpen met addons zoals http://velomsg.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie