Rox 12 eerste indruk

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
vj
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 18:28
Rijdt met: haaifiets met dikke bande en een illegaal moteurke

Re: Rox 12 eerste indruk

Bericht door vj »

Update: na een paar dagen sukkelen met het uitvallen heb ik Sigma duitsland geschreven over het probleem.
Antwoord liet een beetje op zich wachten, dus ding maar opgestuurd naar futurum met de vraag of ik een andere kreeg, ja die kreeg ik.
Bon deze deed het blijkbaar wel, maar toen kreeg ik toch antwoord van Sigma(beetje laat,denk dat ze het daar druk hebben) sorry blablabla en dat er een probleem was met de verbinding van de sensors. Dus sensors afkoppelen en wachten op een oplossing.
Hoe dacht ik, de mijne doet het wel dus “fok julli”
tot ik er een route op mikte en heel dat ding weer blokeerde, heel goed deze keer. Niet meer op te starten.
Net op dat moment schrijft Sigma terug dat ze een nieuwe firmware hebben en of ik het ding naar hun wil opsturen. Dacht in men eigen, slechter kan hij er niet van worden.
Na bijna 2 weken heb ik hem terug (hoezo dacht ik dat bpost dat daar op 2 dagen zou krijgen) en is die firmware ook al over het internet verdeeld.
Toerke mee gedaan, met route en gekoppelde sensors, en werkt goed nu. Één van de dagen eens testen op de mtb en onbekend terein
O ja nog efkes vergeten, kreeg voor het ongemak er ook een gekleurd covertje bij, dus past nu perfect kwa kleur bij de mtb.
mike39
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 29 mar 2013 23:37

Re: Rox 12 eerste indruk

Bericht door mike39 »

kan afslagbegeleiding en /of herberekenen uitgeschakeld worden ?
en na herberekenen zie je niet dat je niet op de route zit maar weer op weg naar de route bent ?? klopt dit
iemand tips??
Gebruikersavatar
vj
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 18:28
Rijdt met: haaifiets met dikke bande en een illegaal moteurke

Re: Rox 12 eerste indruk

Bericht door vj »

@mike39, neen op het moment kan je herbereken niet uitschakelen en de originele route is ook niet te zien.
Hoop dat ze dat in één van de updates gaan aanpakken, er zou een update in de kaarten zitten aan te komen [-o<
mike39
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 29 mar 2013 23:37

Re: Rox 12 eerste indruk

Bericht door mike39 »

vj schreef:@mike39, neen op het moment kan je herbereken niet uitschakelen en de originele route is ook niet te zien.
Hoop dat ze dat in één van de updates gaan aanpakken, er zou een update in de kaarten zitten aan te komen [-o<
ok bedankt voor de info , ik hoop het dan ook maar .. . :-)
Plaats reactie