Wahoo Fitness Elemnt

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door spaghetti_2 »

Op het forum van fiets.nl zijn er nog gebruikers met dezelfde problemen. Ik heb ook een serivce ticket aangemaakt bij Wahoo en daar zeggen ze zich bewust te zijn van het probleem. Vreemd is dat sommige maar zeker niet alle gebruikers deze (zelfde) problemen tegenkomen.
Gebruikersavatar
Scale
Kerstman
Berichten: 603
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 18:46
Rijdt met: Scale 40 MTB - Zannata Cross Cx - Klein Beach Bike

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door Scale »

Ook compatibel met de D-Fly sensor?
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door Christ D. »

spaghetti_2 schreef:Op het forum van fiets.nl zijn er nog gebruikers met dezelfde problemen. Ik heb ook een serivce ticket aangemaakt bij Wahoo en daar zeggen ze zich bewust te zijn van het probleem. Vreemd is dat sommige maar zeker niet alle gebruikers deze (zelfde) problemen tegenkomen.
Idd , ik heb geen enkel probleem met uploaden , syncen , etc..
Gebruikersavatar
demonic
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 20 jan 2008 22:22
Rijdt met: Scott Spark RC 900 World Cup

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door demonic »

spaghetti_2 schreef:Op het forum van fiets.nl zijn er nog gebruikers met dezelfde problemen. Ik heb ook een serivce ticket aangemaakt bij Wahoo en daar zeggen ze zich bewust te zijn van het probleem. Vreemd is dat sommige maar zeker niet alle gebruikers deze (zelfde) problemen tegenkomen.
is al opgelost, Had zelf een ticket bij support, dat is ondertussen sinds maandag al afgesloten. Live track issues waren zelfde probleem, moet wel app updaten (en ook firmware gps natuurlijk). Syncen verloopt weer vlot, de live track nog maar beperkt kunnen testen
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door spaghetti_2 »

Nog niets opgelost bij mij..
Gebruikersavatar
demonic
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 20 jan 2008 22:22
Rijdt met: Scott Spark RC 900 World Cup

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door demonic »

Na een paar updates werkt de Wahoo Elemnt Bolt ondertussen weer perfect met de Live track. Zelfs sneller verbinding met wifi en bluetooth beter dan ervoor., ook voor het syncen van je routes en de upload naar Strava. Gelukkig kregen ze dit terug op orde. Ging bijna terug naar een Garmin 830. Maar blij dat ik het niet gedaan heb.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door RigolleM »

demonic schreef:Gelukkig kregen ze dit terug op orde. Ging bijna terug naar een Garmin 830. Maar blij dat ik het niet gedaan heb.
Het heeft wel héél lang geduurd.. ondertussen bijna 3 maand zorgeloos kunnen rondrijden met een Edge 830 tot vorige week: Garmin Outage, maar ondertussen is dit ook opgelost (heeft geen 5 maand geduurd: eerste vaststelling dat live tracking op mijn Wahoo Elemnt niet werkte)!
Gebruikersavatar
cuby
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 15 apr 2004 21:54

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door cuby »

Mijn Wahoo (roam) is niet juist te calibreren met de indoor trainer. (Elite Kura). Nadat ik zelf probeerde een waarde in te geven bij wielomtrek (verkeerd dus nu wil ik dat terug aanpassen) geeft de appa geen mogelijkheid meer om dat te doen, ik kan enkel nog een nieiuwe naam geven aan de sensor, wielomtrek verschijn niet meer. Meerdere keren opnieuw proberen te verbinden maar telkens verschijnt de nieuwe naam die ik aan de sensor gaf en zit daar automatisch aan vast dat ik de wielomtrek niet kan veranderen? Tips iemand?
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door Christ D. »

Eens de sensor " vergeten" en opnieuw laten verbinden ?
Gebruikersavatar
cuby
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 15 apr 2004 21:54

Re: Wahoo Fitness Elemnt

Bericht door cuby »

Na het vergeten, kiest hij dezelfde en die heeft dan ook al ineens terug al de instellingen; Lijkt of die dus niet echt vergeten wordt...
Plaats reactie