Iemand Garmin hartslagband te koop

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door filiep72 »

Heeft er iemand een hartslagband op overschot? Voor een garmin Gps-fietscomputer. Ik kan natuurlijk ook zo'n pack kopen met cadansdinges en watt shizle maar die dingen heb ik al helemaal niet nodig. Ik ben al benieuwd ofdat ik die band al veel zal gebruiken.
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door Jemp »

Wat kost zo'n pakketje Filiep? Heb anders mss wel interesse in de cadanssensor ;-)
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door filiep72 »

65 eu.
Gebruikersavatar
BOB DE STOEMPER
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:34
Rijdt met: CUBE REACTION HPA 2016

Re: Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door BOB DE STOEMPER »

filiep72 schreef:Heeft er iemand een hartslagband op overschot? Voor een garmin Gps-fietscomputer. Ik kan natuurlijk ook zo'n pack kopen met cadansdinges en watt shizle maar die dingen heb ik al helemaal niet nodig. Ik ben al benieuwd ofdat ik die band al veel zal gebruiken.

hoi,

In Decathlon de Geonaute voor 30 €, gebruik deze al 2jaar op mijn garmin, super tevreden van.

Mvg,
Pete
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door Free_ltd »

Watt shizle?

Bij mijn pakketje zat gewoon hartslagband, snelheidsmeter en cadansmeter. €65 met een wattagemeter lijkt me wel heel erg goedkoop.

In ieder geval vind ik het pakket leuker dan zonder, want als in het bos de gps weg valt, dan weet hij op de snelheidsmeter verder.

Maar zoals hier al vermeld, die van de decatlon werkt ook, zoals was alle ANT+ hartslagbanden.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door filiep72 »

Free_ltd schreef:Watt shizle?

Bij mijn pakketje zat gewoon hartslagband, snelheidsmeter en cadansmeter. €65 met een wattagemeter lijkt me wel heel erg goedkoop.

In ieder geval vind ik het pakket leuker dan zonder, want als in het bos de gps weg valt, dan weet hij op de snelheidsmeter verder.

Maar zoals hier al vermeld, die van de decatlon werkt ook, zoals was alle ANT+ hartslagbanden.

Je hebt helemaal gelijk. Tis zonder vermogens meter maar met snelheidsmeter. Meet niet iedere gps de snelheid dan misschien?
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door Free_ltd »

Gps meet de snelheid op satteliet. Als ge in dichte bebossing zit, dan kan de satteliet al eens weg vallen en valt hij bv in automatische pauze als ge die functie ‘aan’ hebt staan.

Met de snelheidsmeter is hij accurater. Mijn persoonlijke ervaring is dat ge op de MTB best de bundle hebt en op racefiets is gps voldoende. Zelf heb ik op beide fietsen de cadans- en snelheidsmeter. Want ik rij ook graag op cadans vermits ik de laatste maanden heel fel heb zotten oefenen op ‘souplesse’ te rijden.

Maar dat is natuurlijk ieders wens.

Ik vind de prijs voor het pakketje meevallen. Ik heb wel chance gehad, want had voorheen een edge 510 occasie gekocht met bundle erbij. Maar destijds zat cadans- en snelheidsmeter in 1 en die is gesneuveld bij mij. Via een oproep in een mtb praatgroep op FB melde iemand zich aan die er nog 2 werkend had liggen en dat voor €36 voor alles :-). Dus nu heeft mijn vrouw de 510 met sensoren. En ik heb op de race en
Mtb de sensoren.

Dus als ge hier en daar wat uitkijkt op het net, dan vindt ge wel iets voor een prikje.
bert v
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 01 sep 2011 23:52
Rijdt met: scott scale 50

Re: Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door bert v »

Ik heb nog een splinternieuwe te koop.
Zat bij men garmin edge 820 bundel maar heb al een hartslagband.
Indien intresse lees ik het wel.
Mvg bert
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: Iemand Garmin hartslagband te koop

Bericht door filiep72 »

Merci gasten, ik heb er eentje gevonden in decathlon voor 30 eu met bleutooth en ANT. Werkt perfect op de garmin.
Plaats reactie