Routeplanner specifiek voor Mountainbike

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Routeplanner specifiek voor Mountainbike

Bericht door i-Mac »

Muntanya schreef:Dat geloof ik graag. Is het niet met poorten, zijn het wel de loslopende honden die pas na zonsondergang eten krijgen.

Het ware interessant, zeker omdat ik actief meewerk aan OSM, om dit ergens te kunnen checken. En eventueel melding te doen. De weg is van iedereen he.
Bij de provincie kan je zeker terecht met je vraag. In West-Vlaanderen zijn ze volop bezig om die veldweggetjes terug openbaar te maken. Nadeel is dat je niet er meer overal met je fiets mag komen. Of worden deze weggetjes verhard.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Routeplanner specifiek voor Mountainbike

Bericht door Muntanya »

Merci. Via http://www.geopunt.be" onclick="window.open(this.href);return false; kan je al heel veel opzoeken...


Ik vrees dat tot nu toe de Sports-Tracker en RouteYou nog het beste van al hun ding doen. Ik ben dan maar begonnen bij RouteYou om elk ontbrekend baantje te melden, ik vrees er een beetje voor. Ik geloof meer in open projecten met een community, waar iedereen peer reviewed zelf veranderingen kan aanbrengen dan dat jij bij meneer polies moet gaan zagen dat de kaart fout is en dan maar hopen dat iemand ooit eens zal gaan kijken...
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: Routeplanner specifiek voor Mountainbike

Bericht door Muntanya »

Even updaten dat de Trailforks rideplanner (https://www.trailforks.com/ridelog/planner/" onclick="window.open(this.href);return false;) nu er heel wat extra trails beschikbaar zijn héél beloftevol is...

Hij is wel nog wat buggy (soms verschijnt er geen route tussen twee waypoints), maar het community aspect garandeert wel dat op termijn quasi alle trails in kaart zullen gebracht worden.

Dus een warme oproep aan iedereen om bij te dragen, je hebt er direct zelf baat bij...
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Routeplanner specifiek voor Mountainbike

Bericht door janssis werner »

Hallo. Wegens een verkeersongeval gebruik ik nu gpsies voor mijn ritten uit te tekenen. Zodat de collega's toch nog hun ritten hebben. Op verplaatsing gebruiken wij soms ritten die ik afhaal of wat ook heel leuk en goed meevalt. Gewoon op verrassing rijden met de garmin edge touring , alleen moet je wel zeker zijn dat er genoeg onverhard aanwezig is in deze streek. Onderweg kun je gerust van het parcour afwijken alleen lopen de km dan op.
Plaats reactie