Forumoverzicht Bikemogelijkheden GPS Hammerhead Karoo

Hammerhead Karoo

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 06 aug 2017 21:51
bokske Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale scalpel 2017
i-Mac schreef:
Intussen nog een merk bijgekomen op de GPS markt : http://www.xoss.co/

En ik vernomen dat Garmin klaar staat met de Edge 1030

Op marketing gebied kunnen ze bij xoss toch nog wat leren van Hammerhead.
De mijne is vorige week kapot gevallen en zit te twijfellen om te wachten op de Karoo, jammer is dat er geen data voor levering bekend zijn.

Bericht wo 11 okt 2017 19:33
raceface Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike
heeft er hem ondertussen al iemand kunnen testen?

Bericht wo 11 okt 2017 20:44
driesmuylle Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09
Eind oktober levering normaal gezien, als je hem al hebt besteld natuurlijk.

Bericht do 02 nov 2017 12:03
Giobiker Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale F29/ Orbea OIZ.29/ Specialized epic 29
je zou voor de karoo voor bepaalde functies blijkbaar een data only simkaart nodig hebben en daar hangt dan waarschijnlijk ook een abbonement aan vast.

grts.

Bericht za 04 nov 2017 14:06
CBo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Pilot
Ik heb mijn oog ook al op deze GPS laten vallen, maar ik ben benieuwd naar de werkelijke tijd dat je deze GPS kunt gebruiken alvorens de batterij leeg is. Gezien het smartphone technologie is, vrees ik voor een smartphone verbruik wanneer de GPS op staat. En zeker als de 4G nog is actief is.

Mijn Garmin Edge 1000 kan net de 9u aan wanneer er louter aan data recording gedaan wordt. met routeren inclusief is het al wat minder. Maar goed, hij houdt het goed uit. Echter is deze Garmin bijzonder gebruiksonvriendelijk wanneer je wilt routeren of een bestaande route rijden. De Hammerhead lijkt me hier in stukken beter te zijn.

Bericht ma 13 nov 2017 18:06
koen76 Mountainbiker

Ben ook aan het twijfelen over deze gps. Ook voor racefiets lijkt me dit een supertoestel, alleen idd mss een beetje groot...

Is hij ondertussen al geleverd?

Als je nu bestelt, zou hij tegen de lente 2018 geleverd worden, en de vorige shipment was eind oktober dacht ik...

Graag ervaringen en/of foto's...

Txs
Koen

Bericht ma 13 nov 2017 18:26
Mister No Chaïn Mountainbiker

Mijn bike: heeft grote wielen
Er is nog helemaal niks verzonden, een kameraad heeft er eentje besteld in mei en het laatste dat ze hem verteld hebben is dat ze hopen van eind deze maand te verzenden ... het is nogal een lijdensweg.

Bericht ma 13 nov 2017 20:45
Japie carbon Mountainbiker

Mijn bike: Scott scale 29

Ik had er ook een besteld, maar ik vond dat ze niet eerlijk waren. Tot de laatste week van oktober hielden ze vol dat hij die maand verzonden zou worden, ik had het maandag nog nagevraagd en dat klopte nog steeds (die week verzenden dus) zie ik de volgende dag via een blog van ze dat er een onderdeel niet is geleverd en dat ze dat ding dus niet in elkaar konden zetten.

Dat vind ik heel vaag, ze hebben gewoon geweten dat ze dat ding niet konden verzenden. Ik heb daarom mijn geld terug gehaald (op het Nederlandse fiets forum zijn er nog heel wat die dat gedaan hebben)

Vorige

Keer terug naar GPS