Hammerhead Karoo

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
pluxy
Mountainbiker
Berichten: 286
Lid geworden op: do 09 dec 2004 22:54
Rijdt met: Specialized

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door pluxy »

Iemand nog ervaringen mee te laatste tijd met de karoo en updates?
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door RigolleM »

pluxy schreef:Iemand nog ervaringen mee te laatste tijd met de karoo en updates?
Ik heb het gevoel dat hier weinig Karoo gebruikers zitten. Een collega van mij had er één maar die heeft het begeven, dus van hem krijg ik nu ook geen feedback meer.

Er is wel een facebook group: https://www.facebook.com/groups/hammerheadkaroo/" onclick="window.open(this.href);return false;
driesmuylle
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 23:55
Rijdt met: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door driesmuylle »

Ik heb een spiksplinternieuwe te koop staan. Onder garantie krijg ik deze week een nieuw model geleverd. Als iemand interesse heeft, stuur gerust PM.
pluxy
Mountainbiker
Berichten: 286
Lid geworden op: do 09 dec 2004 22:54
Rijdt met: Specialized

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door pluxy »

Waarom krijg je een nieuwe?
driesmuylle
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 23:55
Rijdt met: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door driesmuylle »

Hij bleef constant uitvallen, tot 3/4 keer per rit. Vooral als het weer wat kouder werd. Wellicht een hardwarefout. En ik heb ook 4x de bracket foot gebroken waarop de gps staat. De nieuwe heb ik zonet ontvangen.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door RigolleM »

driesmuylle schreef:Hij bleef constant uitvallen, tot 3/4 keer per rit. Vooral als het weer wat kouder werd. Wellicht een hardwarefout. En ik heb ook 4x de bracket foot gebroken waarop de gps staat. De nieuwe heb ik zonet ontvangen.
En hebben ze nu de bracket foot breuk probleem opgelost? In gans mijn Garmin/Wahoo carrière (+/- 10 jaar) maar één keer mijn GPS verloren en dat was omdat ik hem eens op de bovenbuis had gemonteerd en met de knie er tegen had gestoten. Ben al vaak gevallen en zelfs al 2x aangereden door een auto, maar de GPS bleef gewoon zitten...
driesmuylle
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 23:55
Rijdt met: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door driesmuylle »

Ze beweren van wel. Maar zoals je hierboven kan lezen, ik heb de nieuwe en oude al gebroken, voornamelijk tijdens tochten op de gravelfiets. De laatste keer tijdens Parijs-Roubaix. Op de wegfiets lijkt het prima te lukken, maar voor hotsen en botsen lijkt het gewicht van de gps te zwaar.
Plaats reactie