Strava stukken rijden.

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Strava stukken rijden.

Bericht door janssis werner »

Bij het proberen vandaag om een kom te gaan aanvallen op het parcour in terbiest heeft de zoon een kom gehaald. Hij rijdt met een garmin en ik met een polar. Hij kreeg zijne tijd en ik niet. Bij het vergelijken op strava van het segment dat David heeft gemaakt en het gene wat uit mijn polar komt is identiek. Toch komt mijne tijd niet op de tabellen. Dan toch maar een nieuw segment gemaakt en vergeleken en is op 100 meter na identiek en heb op deze wel mijne tijd. Hoe komt dit en aan wat kan dat liggen zodat je niet altijd nieuwe namen aan dezelfde segmenten moet geven. Kan toch gene tweede tijd laten liggen na zo te hebben afgezien niet. Grtjs Werner.
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Strava stukken rijden.

Bericht door Wacky-S »

Zou kunnen zijn dat je net te vroeg van de segment track afgereden bent of er te laat opgekomen bent. Of gewoonweg op een bepaald stuk ervan afgeweken bent, bewust of door de (on)nauwkeurigheid van de GPS.

Of soms ligt het gewoon aan Strava :roll:
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: Strava stukken rijden.

Bericht door cowboy peter »

Een tweede plaats telt niet. Herdoen tot je de kom hebt.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Strava stukken rijden.

Bericht door janssis werner »

Yip maar ga deze toch laten aan mijne zoon. Alleen is zijne tijd vandaag al gesneuveld. Tis ook soms geen eerlijk systeem. Wij rijden dit na 40km door rijden en andere na 10 km warm rijden . Ma nie erg er komen nog kansen. Volgens mij werkt dat strava gebeuren toch niet goed hoor. Heb het zelfde segment nagemaakt op 100m na en deze geven nu zeer verschillende tijden neer . Bij de zoon zitten daar een paar tellen op en bij een ander rond de 40sec . Maar ja als we er maar plezier aan beleven en nie gefrustreerd worden is het goed. Ik gebruik deze stukken om onder de makkers eens door te jassen voor de fun, alleen weet ik soms ook nog eens graag wat deze oude nog kan. Grtjs.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Strava stukken rijden.

Bericht door uncle sam »

cowboy peter schreef:Een tweede plaats telt niet. Herdoen tot je de kom hebt.
idd :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Strava stukken rijden.

Bericht door janssis werner »

He dat is juist geformuleerd. Velen zeggen wel dit of zo maar er zijn geen bewijzen. Ik heb er geen problemen mee dat ik niet van de snelste ben en soms niet kan volgen . Soms is het aangewezen om het segment eens opnieuw te maken als het traject iets veranderd. Sommige toestellen nemen het niet zo nauw ander wel. Heb een klim in borgloon die op een meter of 5 langs de weg loopt en degene die over de weg vlammen krijgen hier ook hunne tijd. De snelheid die ze daar halen op dat stuk is wk waardig. zo zie je maar dat dit toch niet al te serieus genomen mag worden en gewoon referenties van je eigen prestatie is. Maar het blijft een leuk gegeven en verlegt je limiet. Veel plezier er mee.

Grtjs.
Plaats reactie