Edge 705 synchroniseert niet meer.

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
Koen V
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 25 jul 2009 19:50
Rijdt met: Cannondale F1 '09 White
Contacteer:

Edge 705 synchroniseert niet meer.

Bericht door Koen V »

Mijn Edge 705 synchroniseert niet meer met mijn computer waardoor ik geen bestanden meer kan up- en downloaden. Dit waarschijnlijk tgv het niet veilig verwijderen. Mail naar Garmin support : Andere USB- poort, andere computer en andere verbindingskabel geven zelfde resultaat.

Na het net te doorzoeken heb ik mijn GPS geformatteerd dmv volgende methode:

- Indien er een SD-kaart in de Edge 705 zit, deze verwijderen
- Edge 705 aansluiten op computer
- Indien de Edge 705 gelijk reageert alsof hij wordt aangezet (satellieten zoeken) de Edge 705 uitzetten waardoor op de Edge 705 de batterij zichtbaar wordt (opladen).
- Als de batterij zichtbaar is enkele seconden op de aan/uit schakelaar drukken waardoor op de Edge 705 zichtbaasr wordt dat deze verbonden is met de computer. De PC zal reageren met de vraag om de Garmin te formatteren
- Kiezen om te formatteren (kies voor FAT32, als naam van de schijf GARMIN intoetsen, en voor snel formatteren kiezen.
- Indien geformatteerd de Edge 705 uitzetten, loskoppelen en eventuele SD0-kaart weer terugplaatsen.


Ook dit lijkt bij mij niet te werken en nu zit ik met een "lege map" als ik de GPS op de computer aansluit. Mijn gereden ritten staan er wel nog op en nieuwe ritten komen er netjes bij.

Iemand nog een idee, behalve het toestel bij een officiële dealer binnendragen?
Plaats reactie