Polar V 650 fietscomputer

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door EG6 »

gero schreef:
Meevallers
+ batterijduur
Even deze "meevaller" bijtreden. Ik ben normaal zeer sceptisch over 'batterijen en batterijduur', maar van deze V650 ben ik meer dan aangenaam verrast.
Momenteel 8 uur gereden en de accu staat nog op 53%. (o)
slebbe
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 08:05
Rijdt met: optimo

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door slebbe »

Vorige week ermee gaan skiën.
Meet zonder batterijproblemen 2 opeenvolgende dagen van 6u bij -5C.
Ik heb er al veel plezier aan beleefd, laat ons zeggen zo een 10.000km.
En na elke rit feliciteert hij je met de geleverde inspanning.
Bovendien gebruiksvriendelijk en goed afleesbaar zeker wanneer het duister wordt.
Tot nog toe mijn beste fietscomputerinvestering. :-({|= :-({|= :-({|=
aakman85
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 31 mei 2017 12:19
Rijdt met: Orbea Alma M25 Rigid

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door aakman85 »

Zijn er eigelijk nog andere stuurhouders voorzien/te koop voor deze GPS?
Mijn stuurpen is nl nogal aan de korte kant waardoor deze hierop niet kan bevestigd worden en de "standaard" out front mount staat in de meeste reviews nogal slecht aangegeven + ziet er ook niet (imo)

iemand eventueel al deze in gebruik? nog nooit gezien.. en ik vind er niet veel meer over.
https://www.2dehands.be/fietsen/fietson ... 97589.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Als je deze op futurumshop bestelt, dan geeft hij ook een aantal combimogelijkheden mee om te bestellen, onder andere een eigen stuurhouder. Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar toch.
HardTail Charlie
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 02 jun 2011 21:25
Rijdt met: Lynskey M290

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door HardTail Charlie »

aakman85 schreef:... en de "standaard" out front mount staat in de meeste reviews nogal slecht aangegeven...
... en wat zou er dan mis zijn met de Polar Front Bike Mount (volgens die reviews)?
aakman85
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 31 mei 2017 12:19
Rijdt met: Orbea Alma M25 Rigid

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door aakman85 »

BerggeitCasualFietser schreef:Als je deze op futurumshop bestelt, dan geeft hij ook een aantal combimogelijkheden mee om te bestellen, onder andere een eigen stuurhouder. Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar toch.
daar geeft hij idd een andere stuurhouder als mogelijkheid.. bedankt!
HardTail Charlie schreef:
aakman85 schreef:... en de "standaard" out front mount staat in de meeste reviews nogal slecht aangegeven...


... en wat zou er dan mis zijn met de Polar Front Bike Mount (volgens die reviews)?
zeer kwetsbare schroefjes.
moeilijk los te draaien, waardoor de binnenkant van de schroefjes beschadigd geraakt en waardoor deze nadien niet meer te gebruiken zijn.
niet dat ge zo'n schroefjes zo dikwijls moet gebruiken, maar toch.
HardTail Charlie
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 02 jun 2011 21:25
Rijdt met: Lynskey M290

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door HardTail Charlie »

aakman85 schreef: zeer kwetsbare schroefjes.
moeilijk los te draaien, waardoor de binnenkant van de schroefjes beschadigd geraakt en waardoor deze nadien niet meer te gebruiken zijn.
niet dat ge zo'n schroefjes zo dikwijls moet gebruiken, maar toch.
De paar gevallen die ons (Polar) bekend zijn/gemeld werden waren tgv te hard aandraaien van de schroeven bij de eerste installatie (sommigen vrezen blijkbaar dat de stuurhouder zou loskomen en draaien daarom de schroeven veel te hard aan, met dan idd. mogelijks beschadiging van de schroefkop en zelfs de binnenkant van de bike-mount/schroefdraad).
Bij correct gebruik is er echter absoluut geen probleem met de Polar front bike mount.
aakman85
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 31 mei 2017 12:19
Rijdt met: Orbea Alma M25 Rigid

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door aakman85 »

HardTail Charlie schreef:
aakman85 schreef: zeer kwetsbare schroefjes.
moeilijk los te draaien, waardoor de binnenkant van de schroefjes beschadigd geraakt en waardoor deze nadien niet meer te gebruiken zijn.
niet dat ge zo'n schroefjes zo dikwijls moet gebruiken, maar toch.
De paar gevallen die ons (Polar) bekend zijn/gemeld werden waren tgv te hard aandraaien van de schroeven bij de eerste installatie (sommigen vrezen blijkbaar dat de stuurhouder zou loskomen en draaien daarom de schroeven veel te hard aan, met dan idd. mogelijks beschadiging van de schroefkop en zelfs de binnenkant van de bike-mount/schroefdraad).
Bij correct gebruik is er echter absoluut geen probleem met de Polar front bike mount.
ok, merci!
slebbe
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 08:05
Rijdt met: optimo

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door slebbe »

Ik heb een probleem met syncen van V650 met mijn Mac computer.

Ik draai MacOS Sierra en de laatste versie van FlowSync en heb de support pagina van Polar doorlopen, en alles lijkt in orde.
Enig idee wat ik nog kan proberen?
HardTail Charlie
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 02 jun 2011 21:25
Rijdt met: Lynskey M290

Re: Polar V 650 fietscomputer

Bericht door HardTail Charlie »

slebbe schreef:Ik heb een probleem met syncen van V650 met mijn Mac computer.

Ik draai MacOS Sierra en de laatste versie van FlowSync en heb de support pagina van Polar doorlopen, en alles lijkt in orde.
Enig idee wat ik nog kan proberen?
Als ik me niet vergis heb je je V650 al een poos, lukte de synchronisatie tot voor kort dan wel probleemloos en nu plots niet meer?
Staat in je V650 Mac als besturingssysteem van je PC ingesteld? (dat kan je nakijken in "algemene instellingen" ; ""info over V650" en dan helemaal naar beneden scrollen.)
Plaats reactie