hoe route downloaden vanuit garmin connect

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
luc gs
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 24 jun 2011 14:35
Rijdt met: Thompson

Re: hoe route downloaden vanuit garmin connect

Bericht door luc gs »

Hallo iedereen,
Sinds juni van dit jaar heb ik mij een sportuurwerk "Garmin Vivoactive HR" aangeschaft.
Steeds kon ik de gereden fietsroute via Garmin Connect bekijken en ook opslaan in Mapsource (exporteren GPX).Op die manier kon ik op elk moment deze fietstocht narijden door de rit over te brengen op mijn Etrex30 toestelletje.
Maar nu lukt mij dat niet meer,is er iets veranderd in Garmin Connect.Ik kan wel de gereden route zien in Connect,maar kan ze niet meer exporteren.Ik krijg steeds een HTTP Status 500 exception report
ALLE HULP IS WELKOM en DANK BIJ VOORBAAT !!!
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: hoe route downloaden vanuit garmin connect

Bericht door RigolleM »

luc gs schreef:Hallo iedereen,
Sinds juni van dit jaar heb ik mij een sportuurwerk "Garmin Vivoactive HR" aangeschaft.
Steeds kon ik de gereden fietsroute via Garmin Connect bekijken en ook opslaan in Mapsource (exporteren GPX).Op die manier kon ik op elk moment deze fietstocht narijden door de rit over te brengen op mijn Etrex30 toestelletje.
Maar nu lukt mij dat niet meer,is er iets veranderd in Garmin Connect.Ik kan wel de gereden route zien in Connect,maar kan ze niet meer exporteren.Ik krijg steeds een HTTP Status 500 exception report
ALLE HULP IS WELKOM en DANK BIJ VOORBAAT !!!
Werkt nog perfect om GPX te downloaden.
Probeer eens met andere browser (Firefox, Chrome,...)
Bartosa
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 nov 2013 13:18
Rijdt met: XTRAIL Bold 2014

Re: hoe route downloaden vanuit garmin connect

Bericht door Bartosa »

RigolleM schreef:
luc gs schreef:Hallo iedereen,
Sinds juni van dit jaar heb ik mij een sportuurwerk "Garmin Vivoactive HR" aangeschaft.
Steeds kon ik de gereden fietsroute via Garmin Connect bekijken en ook opslaan in Mapsource (exporteren GPX).Op die manier kon ik op elk moment deze fietstocht narijden door de rit over te brengen op mijn Etrex30 toestelletje.
Maar nu lukt mij dat niet meer,is er iets veranderd in Garmin Connect.Ik kan wel de gereden route zien in Connect,maar kan ze niet meer exporteren.Ik krijg steeds een HTTP Status 500 exception report
ALLE HULP IS WELKOM en DANK BIJ VOORBAAT !!!
Werkt nog perfect om GPX te downloaden.
Probeer eens met andere browser (Firefox, Chrome,...)
IE laat het bij mij ook afweten (zelfde foutmelding) & vb chrome moet ik soms meermaals exporteren want soms geeft hij die foutmelding daar ook...
luc gs
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: vr 24 jun 2011 14:35
Rijdt met: Thompson

Re: hoe route downloaden vanuit garmin connect

Bericht door luc gs »

Het probleem heeft zich voorlopig van zelf opgelost.Blijkbaar is dit probleem gekend bij Garmin,ze werken er aan. (o)
Plaats reactie