garmin edge 800 vragen

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: garmin edge 800 vragen

Bericht door Beny »

kovan schreef:Sinds kort ben ik gebruiker geworden van de Edge800,


Tot vorige week gebruikte ik het toestel in feite enkel om mijn ritten te "recorden".

Vorige week reed eens een track na die ik ingeladen had en dit werkte perfect,
tot de "heen" en de "terug" van de track mekaar ergens kruisten en ik zonder het te weten al op de "terugweg" zat en zo een ganse lus miste. Kan dit vermeden worden , dat de track bvb verplicht volledig dient gereden te worden?


Kovan
In basecamp de track in twee knippen waarbij je eerst deel 1 toont en rijdt en daarna pas deel 2
Andere mannier is door op de track een waypoint te plaatsen met als venaming wat je daar moet doen, bvb "rechtdoor"
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: garmin edge 800 vragen

Bericht door Beny »

kovan schreef:Sinds kort ben ik gebruiker geworden van de Edge800,


Tot vorige week gebruikte ik het toestel in feite enkel om mijn ritten te "recorden".

Vorige week reed eens een track na die ik ingeladen had en dit werkte perfect,
tot de "heen" en de "terug" van de track mekaar ergens kruisten en ik zonder het te weten al op de "terugweg" zat en zo een ganse lus miste. Kan dit vermeden worden , dat de track bvb verplicht volledig dient gereden te worden?


Kovan
In basecamp de track in twee knippen waarbij je eerst deel 1 toont en rijdt en daarna pas deel 2
Andere mannier is door op de track een waypoint te plaatsen met als benaming wat je daar moet doen, bvb "rechtdoor"
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: garmin edge 800 vragen

Bericht door kovan »

Bedankt voor de info!!

Eerst eens basecamp "ontdekken" dus ;)

Beny schreef:In basecamp de track in twee knippen waarbij je eerst deel 1 toont en rijdt en daarna pas deel 2
Andere mannier is door op de track een waypoint te plaatsen met als benaming wat je daar moet doen, bvb "rechtdoor"
Gebruikersavatar
cuby
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 15 apr 2004 21:54

Re: garmin edge 800 vragen

Bericht door cuby »

gmappsupp.img bestand gepplaatst op mijn sd kaart maar ik kan ze niet zien of selecteren op de edge. Is 16 gb te groot voor de microsd van een edge 800 of moet ik die op een of andere manier wel kunnen zien?
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: garmin edge 800 vragen

Bericht door Beny »

cuby schreef:gmappsupp.img bestand gepplaatst op mijn sd kaart maar ik kan ze niet zien of selecteren op de edge. Is 16 gb te groot voor de microsd van een edge 800 of moet ik die op een of andere manier wel kunnen zien?
Normaliter kan deze tot 32GB aan
Moet wel in FAT32 formaat
Welke kaart zit er in het gmapsupp.img bestand?
Je ziet ze niet staan bij uw kaartinstelligen, selecteer kaart? (waarbij je deze inschakelt en de mogelijk andere uitschakelt)
Plaats reactie