Forumoverzicht Bikemogelijkheden GPS Garmin Edge 820

Garmin Edge 820

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .

Moderators: Reflex, Angelo., Test team


Bericht za 08 sep 2018 14:34
6700 Mountainbiker

Berichten: 132
Mijn bike: CUBE
Zal de factory reset eens proberen …

Tx voor de tip

Hopelijk lukt het nu !

Bericht do 13 sep 2018 14:15
6700 Mountainbiker

Berichten: 132
Mijn bike: CUBE
navigatie opnieuw OK na factory reset ! :-D

Echter , nu kan ik m'n Garming niet meer koppelen met m'n i-phone :-?

Bericht do 13 sep 2018 15:28
RigolleM Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 6433

Bericht zo 16 sep 2018 19:12
Hans wynants Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 1784
Mijn bike: NINER
ik heb nu een dik jaar de edge 820 in bezit , echter de laatste tijd begin ik enorm last te krijgen van het beruchte HALO scherm... de rand van het scherm kleurt hierbij blauw in vierkante blokjes. indien meer info gewenst best eens opzoeken op google, is wel wat leesvoer van te vinden.

ik heb ondertussen al 2x contact gezocht via mail met garmin BELUX zonder resultaat! blijkbaar heb je hierdor recht op een gerefurbished toestel , maar ze zijn niet scheutig met antwoorden!

jammer dat zo'n vrij duur toestel begint te mankeren, ook de EDGE 1030 blijkt hetzelfde probleem te hebben!


iemand op het forum die hier nog problemen mee heeft? ik ben sterk aan het twijfelen om over te stappen op een ELEMNT BOLT ...

Bericht ma 17 sep 2018 19:31
PainSosis Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 164
Mijn bike: Orbea Alma H20 '17
De helpdesk : 02 663 78 03 (hou zoveel mogelijk informatie bij de hand als u ons opbelt : serienummer van de GPS, codes van kaartproducten, MyGarmin gebruikersnaam, ...) Beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30.

Persoonlijk nooit problemen mee gehad en steeds snel geholpen.

Bericht wo 24 okt 2018 16:11
delfosse1 Mountainbiker

Berichten: 21
Mijn bike: Bergamont Revox/Fastlane
Voor het Halo scherm probleem , zal je altijd een nieuwe 820 krijgen . Wel via de winkel waar je de 820 hebt gekocht . Ook als het al buiten de garantie periode is .
Zit ondertussen al mijn 3de nieuwe.
Voorlopig hebben ze geen oplossing voor het probleem en zal je altijd je toestel moeten binnen brengen.
Laatst bijgewerkt door delfosse1 op do 25 okt 2018 15:59, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht do 25 okt 2018 15:05
Hans wynants Avatar gebruiker
Mountainbiker

Berichten: 1784
Mijn bike: NINER
nieuwe verkregen, netjes opgelost door de dealer waar ik de garmin gekocht had. =D>

Vorige

Keer terug naar GPS