Cube Elite hpc pro 2012 UPDATE MET FOTO'S P5

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Bericht door Cubekee »

ik heb het de laatste weken nogal druk gehad vandaar dat de fotos nu pas komen :oops:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Bericht door Dacuba »

Tevreden van die remmen? Zien er wel gelikt uit, heb ze namelijk ook nog gehad en was er niet tevreden van...
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Bericht door Cubekee »

ik ben er wel tevreden van ik vind ze beter remmen als de remmen die hier eerst opstaan maar dat zal persoonlijk zo zijn denk ik
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Cube Elite hpc pro 2012 UPDATE MET FOTO'S P5

Bericht door Cubekee »

Lang geleden dat ik hier nog iets heb gezet maar bij deze dus een foto van hoe deze bike er nu uit ziet. Veel upgrades zijn er niet meer gekomen ik heb me enkel bezig gehouden met de bike er voor mij beter te laten uitzien.

Afbeelding

Love it or hate it :lol:
De blauwe remleidingen moeten nog gestoken worden maar ik heb er nog niet echt de tijd voor gehad.
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Cube Elite hpc pro 2012 UPDATE MET FOTO'S P5

Bericht door Cubekee »

Weer een jaar verder deze bike geeft me nog steeds heel veel plezier en dus heb ik er het een en ander aan veranderd. De achterderrailleur was om een of andere reden geblokkeerd geraakt waardoor deze de ketting niet meer spande. Ik heb van alles geprobeerd deze te redden maar tevergeefs. Heb mij als alternatief een XTR schadow plus derrailleur gekocht voor een goede prijs.
Afbeelding
Omdat de originele wielen nogal zwaar waren heb ik deze recent ook vervangen door een set die ik al langer zag zitten. De wielen hebben Hope naven en Crest velgen.
Afbeelding[/url][/url]
Afbeelding
Verder heb ik ook een breder stuur gestoken het eerste was 63cm nu rijd ik met 72cm en vind dit zoveel beter!

Grts Gert
Plaats reactie