Seven Imx Slx 29er met lefty gestolen!!!!!!!!!!!!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Bericht door Raf »

GeeCee schreef:
Raf schreef:
GeeCee schreef: Amai, nog nooit van gehoord.
En da's elke keer terug losmaken als je wat spaken wil/moet bijregelen?
Nee nee, dat mag er rond blijven, en zo veel moet er toch niet nagetrokken worden hoor.
sjiek, da wil ik binnenkort eens in't echt aanschouwen =D>
Ja ik kom nog eens mee. anders eens in hoeselt afspreken voor toerke te doen.
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Re: tita

Bericht door Raf »

Bruno1980 schreef:Knappe fiets!!
Is het een groot verschil in comfort tss. tita en een ander materiaal.
Of is dit meer iets dat op papier zo is en door marketing wordt gemaakt?
Heb nog nooit een tita bike op langere afstanden kunnen testen, vandaar mijn vraag.
Is redelijk comfortabel ja, maar dat kunt ge zelf kiezen als ge hem besteld. Was ook verrast wat het verschil van stuur kan doen, heb nu titanium stuur zonder verdikking, en dat is niet te geloven wat dat opvangt.
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Bericht door Raf »

Vino schreef:Cranks zijn ferm 8) Titanium/carbon drinkbushouder wat er mooi op zou passen : cannondale immix
Ja, daar hebt ge gelijk in.
vandaag willen bestellen, maar maken ze niet meer.
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

staat die HIER: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 8&start=20 nu nog niet bij ??? krijgt zeker een stem van mij dan =D>
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Bericht door Raf »

zefii schreef:staat die HIER: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 8&start=20 nu nog niet bij ??? krijgt zeker een stem van mij dan =D>
Merci, heb men foto der bijgezet
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Bericht door Raf »

Juist eens gekeken hoe ik nu zit van gewicht, en was aangenaam verrast. zit nu op 9.330kg. maar dat is nog met slx cassette en pdm520 pedalen.
Dus daar kan nog wat op gewonnen worden. Had graag aan de 9 kg rond gezeten, maar dat zal er wel niet inzitten.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Raf op ma 26 dec 2011 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bruno1980
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 20:51
Rijdt met: Orbea Popr

Bericht door Bruno1980 »

Raf schreef:Juist eens gekeken hoe ik nu zit van gewicht, en was aangenaam verrast. zit nu op 9.330kg. maar dat is nog met slx cassette en pdm520 pedalen.
Dus daar kan nog wat op gewonnen worden. Had graag aan de 9 kg rond gezeten, maar dat zal er wel niet inzitten.
Volgens mij gaat ge toch niet ver van de 9 kg afzitten, op pedalen die ik heb, spd exustar, wegen maar 200 gram t.o.v. pdm 520 die gemakkelijk 380 gram wegen. En er zijn er nog lichtere te vinden, maar waarshijnlijk geen spd type dan.
Weet nu ook niet het exacte gewicht van een slx, maar met een XX ga je toch nog wat grammen winnen 8)
Gebruikersavatar
zefii
Mountainbiker
Berichten: 1964
Lid geworden op: di 09 okt 2007 21:11
Contacteer:

Bericht door zefii »

titanium drinkbushouder zou de fiets niet misstaan (en mijn persoonlijke mening, een gewone ketting)
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Bericht door Raf »

xx cassette vind ik wat overdreven in prijs, maar twijfel nog. pedalen twijfel ik ook nog een beetje, maar we kunnen nog even verder.
ja, die gouden kmc is niet zo mooi, heb een titanium yaban klaar liggen, maar ga nog even verder rijden met de kmc's tot ze versleten zijn.
Dosha
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 23 dec 2009 08:52

seven

Bericht door Dosha »

Schone fiets Raf
Plaats reactie