NINER AIR 9 XL VANA WHITE NEW PICS PAGE 9!!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Misty
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Contacteer:

Bericht door Misty »

Heeft het niet te maken met de breedte van de velg of de band al dan niet breeder is en sleept ?! Op mijn alu 29er met de gewone ztr 29er in combinatie met racing ralph 2.25 heb ik minder speling dan bv op men carbon 29er in combinatie met ne nobbi nic 2.35 op ne ztr crest ! ztr arch in combi met racing ralph 2.25 achter op de carbon 29er was ook nipt , bij accelereren wilde die ook al eens gaan aanslepen.....daarom dat ik achteraan zeker geen tune snelspanners meer gebruik want kan deze niet genoeg vast zetten , trek die zowiezo tegen men kader bij accelereren ! Bij gebruik extralite aliens 2 geen probleem !

Misty ,
Gebruikersavatar
Sandcrawler
Mountainbiker
Berichten: 1721
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 12:27
Rijdt met: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Bericht door Sandcrawler »

Dat heeft er zeker mee te maken,zelfs 't rijgedrag kan hierdoor veranderen omdat de band anders 'rond' komt te staan.
Vandaar dat ik in't topic van zondagsrijder aan Hans vroeg of die Ralph 2.4 op dezelfde velg was als die Slant Six.
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

ik rijd met de gewone hope snelspanner, ook geen problemen hier, heb vroeger met de kcnc snelspanners gereden en meermaals het wiel er los in na een tochtje, ik ervaar dat je niet aangewichtsbesparing mag doen wat betrefd snelspanner, deze moeten gewoo ndegelijk zijn.
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Bericht door Raf »

ik denk dat ik deze fiets vandaag aan de laatste bevoorrading op de tt in francorchamps heb zien staan.
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

da klopt ja :-D

juist terug en de bike gewassen.

was jij met de dame op pad? dan heb ik u ook gezien, ik zat op de boomstammen achter de auto's ff op adem te komen... :oops:

was een mooie wandeltocht de eerste helft...

ik durf nogal veel maar heb men grenzen...

dat was het beste voor mij en voor de fiets denk ik...
Deltaflex
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 18:16
Rijdt met: Niner Air RDO Kermit Green

Bericht door Deltaflex »

Raf schreef:ik denk dat ik deze fiets vandaag aan de laatste bevoorrading op de tt in francorchamps heb zien staan.
einde van het blubberstuk na de laatste bevoorrading zag ik deze ook nog.. =D>

mooi vergelijk tussen een white air carbon en een alu niner. zag er van een afstandje mooi uit.
Raf
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: za 06 mar 2004 12:45
Rijdt met: ene met dun buiskes

Bericht door Raf »

ja, idd dat was ik.
ik moet zeggen, was een heel knappe bike, en ik moet u bewonderen om zo een tocht met vaste vork te rijden.
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

Raf schreef:ja, idd dat was ik.
ik moet zeggen, was een heel knappe bike, en ik moet u bewonderen om zo een tocht met vaste vork te rijden.
met een dikke band op lage druk is dat echt goed te doen, maar het lag er wel extreem bij op sommige stukken.


bike is btw juist verkocht!

dus op zoek naar een nieuwe :-D
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2516
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Bericht door BoXeR »

:-&

waarom verkocht ?
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

tijd voor iets nieuws he :-D
Plaats reactie