Specialized Epic S-works 26" 2011 te koop

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Jossen
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 05 aug 2009 13:51
Rijdt met: Specialized Epic Marathon Carbon
Contacteer:

Bericht door Jossen »

Wat een geile bike, die ging bij mij toch een stuk over mijn budget.

Heb je de onderdelen allemaal apart aangeschaft? XO groep, vork?
Ben je tevreden van de groep ten opzichte van waar je in het verleden mee reed(en met wat reed je dan?)??

Ik wens je het allerbeste toe op de bike en nog veel meer ernaast!
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Re: Specialized Epic S-works X0 2011

Bericht door Steven vd Eynde »

Christ D. schreef:
TomFeyaerts schreef: Voor mij wat moed te geven in de strijd tegen kanker en de moraal wat op te krikken.
Enorm veel sterkte en een succesvolle overwinning op de kanker toegewenst !!!! Schone fiets ook :wink:
+1
Succes!
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: Specialized Epic S-works X0 2011

Bericht door prideandglory1891 »

Steven vd Eynde schreef:
Christ D. schreef:
TomFeyaerts schreef: Voor mij wat moed te geven in de strijd tegen kanker en de moraal wat op te krikken.
Enorm veel sterkte en een succesvolle overwinning op de kanker toegewenst !!!! Schone fiets ook :wink:
+1
Succes!
+22
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Re: Specialized Epic S-works X0 2011

Bericht door blubberduck »

TomFeyaerts schreef:hey iedereen, heb mezelf een cadeauke gedaan :-D Voor mij wat moed te geven in de strijd tegen kanker en de moraal wat op te krikken.
knappe bike 8) enne heel veel verder succes en overwinning toegewenst [-o< :wink:

grtzz
Gebruikersavatar
TomFeyaerts
Mountainbiker
Berichten: 508
Lid geworden op: zo 30 jan 2011 17:48
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO
Contacteer:

Bericht door TomFeyaerts »

Thx voor de steun iedereen :oops: voorlopig ben ik redelijk gezond (bestraling achter de rug nu bezig met kine) en nog geen uitzaaiingen gevonden :-) ik ben terug aan het fietsen sinds eind mei en heb toch al wat leuks kunnen doen 24u westel, meerdael classic 100km enz... vermits ik een tumor in mijn voet had kan ik nu nog geen 5km stappen maar wel 100km mtb'en lol zolang ze mij laten fieten ben ik gelukkig 8)
Jossen schreef:Wat een geile bike, die ging bij mij toch een stuk over mijn budget.

Heb je de onderdelen allemaal apart aangeschaft? XO groep, vork?
Ben je tevreden van de groep ten opzichte van waar je in het verleden mee reed(en met wat reed je dan?)??

Ik wens je het allerbeste toe op de bike en nog veel meer ernaast!


ik reed hiervoor met een orbea oiz carbon xo achter xtr voor (9x3) gripshifters xt remmen crossmax slr wielen...

ik ben heel tevreden van de nieuwe xo groep maar mijn 3x9 schakelde iets beter. den epic is wel veel leuker om mee te rijden heel heel hoge funfactor en je kan er bijna niets mis mee doen. de vork een sid team 100mm ben ik iets minder tevreden van die is nogal stug maar een onderhoudje zaal daar wel komaf mee maken. die xo bb30 crank is super stijf =D> daar ben ik heel blij mee :lol: binnekort nieuwe bandjes op leggen van continental race en x king kijk er naar uit die eens te testen.

grtz
Gebruikersavatar
eefsanders
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: do 28 apr 2011 19:49
Rijdt met: Scott Genius 20
Contacteer:

Bericht door eefsanders »

Thx voor de steun iedereen voorlopig ben ik redelijk gezond (bestraling achter de rug nu bezig met kine) en nog geen uitzaaiingen gevonden ik ben terug aan het fietsen sinds eind mei en heb toch al wat leuks kunnen doen 24u westel, meerdael classic 100km enz... vermits ik een tumor in mijn voet had kan ik nu nog geen 5km stappen maar wel 100km mtb'en lol zolang ze mij laten fieten ben ik gelukkig
Wat een fantastische positieve instelling. Heel veel succes in deze moeilijke tijd. Mountainbiken maakt zeker gelukkig en met zo'n pracht bike natuurlijk helemaal!
Gebruikersavatar
TomFeyaerts
Mountainbiker
Berichten: 508
Lid geworden op: zo 30 jan 2011 17:48
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO
Contacteer:

Bericht door TomFeyaerts »

fotoke aan de voet van de pas de lona tijdens de grand raid :-D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Flat-6
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: za 13 feb 2010 21:16
Rijdt met: Canyon

Bericht door Flat-6 »

Als je daar nog aan denkt op die moment dan zit het goed denk ik dan...? :-D Hoe is het gegaan ? tevreden vd bike ?
Gebruikersavatar
TomFeyaerts
Mountainbiker
Berichten: 508
Lid geworden op: zo 30 jan 2011 17:48
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO
Contacteer:

Bericht door TomFeyaerts »

Flat-6 schreef:Als je daar nog aan denkt op die moment dan zit het goed denk ik dan...? :-D Hoe is het gegaan ? tevreden vd bike ?
ik heb maar de evolène - grimentz gereden hoor (ik ben revaliderende) binnen een jaar of 2 ga ik nog is terug voor de verbier - grimentz te rijden. de fiets rijd zalig goed he. het epic concept met die brain is voor mij een schot in de roos.
Gebruikersavatar
TomFeyaerts
Mountainbiker
Berichten: 508
Lid geworden op: zo 30 jan 2011 17:48
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO
Contacteer:

Bericht door TomFeyaerts »

Hopla! De Grand Raid Godefroy gaan rijden in Bouillon dit weekend (11-09-2011) Vertrokken Voor de 90km, na een uurtje is het beginnen gieten en na zo'n 36km mijn cassette kapot. Ik kon mijn 2 lichtste vertandingen niet meer gebruiken :( het ging nog wel om overal boven te geraken maar ik had er nog 54km te gaan, dus maar besloten om langs de weg terug naar bouillon te gaan. ik had er 52km op zitten en was half onderkoeld met die regen. Alle kheb mij toch geamuseerd met naar de vele valpartijen te kijken aan de finish.
:lol:

AfbeeldingAfbeelding

Deze cassette is nog maar 1000km oud (type X0) dus hoop ik dat sram een nieuwe in garantie geeft [-o<
Plaats reactie