Niner EMD Update's P1

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

BelAir_500 schreef:Damn alweer ne niner hihi

wat een knap beest !

een niner word je nooit moe gezien :)


welke maat is deze ?
wat is de totaal gewicht ?

Grtz
Het is een Large. Niners vallen nogal groot uit vind ik. Normaal rij ik met XL maar deze is qua bovenbuislengte 1cm korter dan m'n Trek die al gekend is een lange bovenbuis te hebben.
Gewicht heb ik geen flauw idee van... ALS er iemand tot hier wil komen met zo'n weegschaal wil ik hem er eens aanhangen. Of als ik nog es tot bij tonton ga moet ik hem mss eens mee doen. Weegt alleszinds een PAK minder dan m'n trek EX8!
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Bericht door Hans wynants »

als je een gedacht hebt van het gewicht lees ik het hier ook wel. ik denk dat ik met mijne ongeveer rond hetzelfde gewicht zit. heb nog wel niet tubeless gelegd. ben op zoek naar een 2.4 band :-D
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Hans wynants schreef:als je een gedacht hebt van het gewicht lees ik het hier ook wel. ik denk dat ik met mijne ongeveer rond hetzelfde gewicht zit. heb nog wel niet tubeless gelegd. ben op zoek naar een 2.4 band :-D
Bikepoint! Hupla, weer 20 cent!
Over het gewicht doe ik geen enkele uitspraak...
Eerst aan een weegschaal!

edit: Daarnet eens dissectiemes z'n methode geprobeerd en zou uitkomen op 10.1kg. Of scheelt er iets aan m'n weegschaal?
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Bericht door tarzan2 »

prideandglory1891 schreef:
Hans wynants schreef:als je een gedacht hebt van het gewicht lees ik het hier ook wel. ik denk dat ik met mijne ongeveer rond hetzelfde gewicht zit. heb nog wel niet tubeless gelegd. ben op zoek naar een 2.4 band :-D
Bikepoint! Hupla, weer 20 cent!
Over het gewicht doe ik geen enkele uitspraak...
Eerst aan een weegschaal!

edit: Daarnet eens dissectiemes z'n methode geprobeerd en zou uitkomen op 10.1kg. Of scheelt er iets aan m'n weegschaal?
Catsjiing!
De Perro heeft nog met 2.4 Racing Ralfs gereden. Goede band alleen niet geschikt voor het modderploeterwerk omdat die redelijk snel vollopen en dan iets te breed worden en niet genoeg grip meer bieden.
Gebruikersavatar
radical
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 23 jun 2004 23:10
Rijdt met: hide-in-the-dark
Contacteer:

Bericht door radical »

is da nu nie wa klein, 22-32 vooraan?
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

Aaaaiiiiii, foute vraag bij de 29" mannen.

Ik heb gevraagd hoe ge ne 40 moet monteren. Die verklaren mij dus voor zot.

Ik ben intussen mee mijne 40 gaan testen op den industrie in Overpelt. Na den bocht optrekken tot 42 à 43 per uur en nog ne hele hoop tandjes over hebben van achter.
Op een TT rij ik het grootste deel op mijne 32 middenblad. In Dessel hadden we toch bekans 26 gem. dus nie getreuzeld, en zeker geen probleem van te klein verzet
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

En waarom wil jij tandjes over hebben???
Gebruikersavatar
Jerre77
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 01 feb 2009 22:01
Rijdt met: Pro Winner -std

Bericht door Jerre77 »

Ben zelf ook heel tevreden van dat stuur. Stuk minder nek- en schouderproblemen.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

radical schreef:is da nu nie wa klein, 22-32 vooraan?
Voor mij nie, voorlopig ZEKER niet!
Ik revalideer van een knieoperatie en moet me nog aan zeer bescheiden parcoursen houden en kracht zetten vermijden. Maar toch eens gezondigd en 32-11 geduwd en als ge dit ronddraait met een redelijke cadans gaat ge al goed vooruit. En als er nu juist één ding me niet echt boeit is het "het snel rijden". Op echte mtb parcoursen weet ik zelfs zeker dat ik dat verzet nooit zal nodig hebben. En om dan enkel om op de weg te vlammen steek ik ook geen groter verzet. Ik heb trouwens afgeleerd om een 30rpm verzet te duwen. Ik rij liever op souplesse
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Bericht door big-Mac »

En waarom wil jij tandjes over hebben???
Voor in de koers nog harder te kunne rijen :lol:
Plaats reactie