niner air carbon: KLAAR!!!!!!!!7,7kg!!!!!!!! p1!!!!!!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

El Perro Diablo schreef:Mijn frame is idd niet made in da US of A, enfin, toch dat van mijne Nier niet, al de rest (Seven/Yeti etc wél).

Als je met boutiquebikes enkel "made in the USA" bedoeld, dan klopt uw stelling, maar dan is Trek dus een boutiquemerk en Salsa (buiten de titanium) , Yeti en Santa Cruz niet.....

Persoonlijk vind ik made in een echt land, US, Italy, Germanie etc een groot pluspunt qua cultwaarde tov China of Taiwan....
Maar ik zie een boutiquemerk los daarvan.....SC, Yeti, Niner worden met veel zorg in het land van herkomst ontworpen, om economische redenen(prijs waar nu al zo over gezeikt wordt)in het oosten gemaakt(als ik de lasnaden van mijne Niner vergelijk met mijn US made Yeti snap ik waarom).
Niner, verkoopt geen stads-,koers-etc fietsen, zelfs geen complete, dus ik denk dat ge met recht over een boutiquemerkje mag spreken, als ge vindt van niet, zal ik het werkelijk waar nooit meer zo omschrijven, echt niet....

dat trekt er al beter op zie :wink:
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Blij da'k uw lusten bevredigd heb op deze zonnige dag.
stef j.
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 22:22

Bericht door stef j. »

Ik wou u gewoon uit uw kot lokken ze perro ;-)

Het prijsverschil van vorig jaar ten opzichte van nu is gewoon ridicuul en verdwijnt in de zakken vd europese invoerders, in de vs is er geen prijsstijging doorgevoerd. Er is een prijsafspraak gemaakt, that's it. Ik weet niet of dit een gezonde strategie is.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

De carbon sta momenteel onder de 2000 euro hoor.(en 'k heb het Allis uitgelegd da het de schuld is van de Franse en Italiaanse invoerders).

Ik kom mijn kot nie uit, als ge geen blote tetten sta te flashen voor mijn deur, want ik zen ziek met koorts, dus lok mor, 'k blijf in mijn kot.
Gebruikersavatar
sharplikeascalpel
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: zo 23 jan 2005 19:28
Rijdt met: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR

Bericht door sharplikeascalpel »

Kijk maar uit het raam... te laat ik zen al weg :roll:

Maar on topic: niner is de eerste 29er die mijn kont gaat voelen...

Voila!
C-DALE
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: za 27 sep 2003 12:07
Rijdt met: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
Contacteer:

Bericht door C-DALE »

Ook naar de Bikemotionbeurs geweest...waren met 4 man, en waren het er allemaal over eens...de Niner & 88+ stand had de meeste Wow factor :-D

1 minpunt...de dealer vertelde dat Niner made in China is...vind ik nu echt doodjammer, ben niet echt China minded, enja kweet et, Cannondale word daar ook gemaakt #-o
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

De Carbon vork is China, dacht dat het carbon frame uit taiwan kwam....en da's idd wat spijtig jah....
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Bericht door pieterp »

Is het vliegmachien waarover deze topic gaat nu eigenlijk al rijklaar?
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Staking van't personeel zekers?
Gebruikersavatar
ierooj
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 28 apr 2008 09:06
Rijdt met: zannata Z29

Bericht door ierooj »

nog even geduld heren.......

deze week.........

woensdag of donderdag!

kabels/leidingen inkorten, kabels aansluiten......
Plaats reactie