Cannondale RZ One 40 Carbon Custom

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Compleet overzichtje met groene ZTR Olympic stickers:

Afbeelding
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: RZ 140

Bericht door RigolleM »

mxgirl schreef:kan je eens laten weten hoe de 140mm zich gedraagd?
Normaal rij ik er volgende week zondag in Mol mee... gewoon om eens te testen of alles goed is afgesteld.
mxgirl schreef:ik overweeg ook zo een bike aan te kopen, ik twijfel alleen tussen de 120 of 140mm versie...
Ik heb ook getwijfeld, tot de cataloog uitkwam en zag dat de RZ One 20 aluminium was 8)
mxgirl schreef:voor welke type ritten ga je hem gebruiken? marathons??
Marathons en lange afstanden...
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

it's me ! schreef:Mooie fiets, en voor het gewicht moet ge zoveel veerweg precies niet laten! Knap.
Vergeet hem telkens te wegen, als ik er andere banden opgelegd heb zal ik hem eens aan de weegschaal hangen...
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

RigolleM schreef:
it's me ! schreef:Mooie fiets, en voor het gewicht moet ge zoveel veerweg precies niet laten! Knap.
Vergeet hem telkens te wegen, als ik er andere banden opgelegd heb zal ik hem eens aan de weegschaal hangen...
Het maakt eigenlijk niet veel uit hè. Dan mag ie nog 11 kilo wegen, is nu niet bepaald zwaar te noemen voor zo een bike. :wink:
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

AF! =P~
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

prideandglory1891 schreef:AF! =P~
Toch niet hoor, er moeten nog andere wielen in die iets meer bulletproof zijn dan de huidige, en met groene naven ;-)
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

RigolleM schreef:
prideandglory1891 schreef:AF! =P~
Toch niet hoor, er moeten nog andere wielen in die iets meer bulletproof zijn dan de huidige, en met groene naven ;-)
Juist, net gelezen bij uw "to do" lijst. Op welke basis heb je voor de alpine gekozen?
Ik heb sinds vorige week een setje op basis van de crest velg. Zal deze gebruiken tijdens de zomermaanden.
Hilset heeft deze gemaakt. Rekening houdend met m'n gewicht, 85kg mét wintervet :-) is me deze velg aangeboden. De verhouding stevig/licht zou het best opgaan met deze setup.
*ZTR crest
*DTswiss supercomp, messing nippels
*Hope pro 2
Een bredere band zou ook iets beter op de velg blijven.

Mss een groepsaankoop custom made stickers? :-D
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Ik ben zeer tevreden over de Olympic velgen, maar de Alpine velgen zijn iets breder en dus idealer voor bredere banden (2.4).

Tune Cannonball naaf stond van dag 1 al vast, en wou terug een Tune Kong naaf nemen voor achteraan, maar na lang twijfelen toch gekozen voor de CK naaf, vooral voor z'n degelijkheid en onverwoestbaarheid.
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Re: RZ 140

Bericht door Steven vd Eynde »

RigolleM schreef: Normaal rij ik er volgende week zondag in Mol mee... gewoon om eens te testen of alles goed is afgesteld.
Ben benieuwd hoe je de overstap van Sram naar Shim XTR gaat vinden...
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: RZ 140

Bericht door RigolleM »

Herder Steven schreef:
RigolleM schreef: Normaal rij ik er volgende week zondag in Mol mee... gewoon om eens te testen of alles goed is afgesteld.
Ben benieuwd hoe je de overstap van Sram naar Shim XTR gaat vinden...
'k Heb even mee rond het huis gereden en ik ga er echt moeten aan wennen, na 4 jaar gripshift ;-)
Plaats reactie