FRM Brama

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
sintesistef
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 21:09
Rijdt met: 2 met 2 ronde wielen

Bericht door sintesistef »

FeRM :wink:
Nrico
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 22 sep 2005 16:56
Rijdt met: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets
Contacteer:

Bericht door Nrico »

fuel schreef:Frame kwam toen aan met een scheurtje door het versturen en ik heb toen gelijk een ander frame gekocht omdat ik niet wilde wachten op een vervangend frame.

Het waren de discbrakes waar ik slechte ervaringen mee gehad heb. Ik set zelfs nooit mee gereden gereden en die verloor al lucht. Robin v B heeft die toen overgekocht maar ook alleen maar ellende mee gehad.
Mijn andere set heb ik toen ook verkocht omdat ik er geen vertrouwen in had en diegene die ze gekocht heeft had er ook problemen mee.
Toen de discs begin eind '08 uitkwamen zijn er inderdaad enkele problemen geweest en er is dan een verkoopsstop geweest van 'n maand of 2. Er zouden dan enkele onderdelen vervangen zijn. Heb ondertussen Malmedy gereden (da's toch wel 'n hele beproeving voor de remmen) en vandaag de chrono 80km van Batailles des Ardennes, zonder enig probleem. Ik kan de werking (dosering/grip) vergelijken met Hopes's MonoMini, dus best wel gretig. Remblokjes gebruik ik van Shimano XTR, die zijn compatibel dus je hebt meteen de keuze tussen 3 uitvoeringen (droog weer/nat weer en er iets tussenin).
En dat scheurtje in je frame is dus écht wel klote, te zien aan het model betreft het 'n frame van min. 2 jaar oud (nog geen verstevigingsbrugje), misschien dat er in tussentijd ergens bij de handelaar 'n zwaar kader op gevallen is, iets van titanium of iets dergelijks :P
En dan heb je gelijk dat je je iets anders aanschaft, min 14 weken wachten op 'n nieuw frame is héééééél lang, ik kan er van meespreken.
Nrico
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 22 sep 2005 16:56
Rijdt met: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets
Contacteer:

Bericht door Nrico »

sintesistef schreef:FeRM :wink:
Ken je er nog zo? :-D
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

FoRMidabel?
Old Skool
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: di 19 jun 2007 13:51
Rijdt met: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)

Bericht door Old Skool »

F**king Race Machine
Nrico
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 22 sep 2005 16:56
Rijdt met: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets
Contacteer:

Bericht door Nrico »

Wimbeest schreef:FoRMidabel?
Miljaar =D>
Nrico
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 22 sep 2005 16:56
Rijdt met: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets
Contacteer:

Bericht door Nrico »

Old Skool schreef:F**king Race Machine
Nondedju =D>
Plaats reactie