Joven Ti teambike

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

Knappe bikes. :wink:

Waar zijn de ti bidonhouders gekocht?
Zouden niet misstaan op de mijne.
redbiker
Mountainbiker
Berichten: 170
Lid geworden op: ma 18 jul 2005 14:49
Rijdt met: Specialized Stumpjumper expert 29"

Bericht door redbiker »

it's me ! schreef:Knappe bikes. :wink:

Waar zijn de ti bidonhouders gekocht?
Zouden niet misstaan op de mijne.
Bij fietspunt.nl voor 13.9€/st. Niet veel geld voor weinig gewicht en lijken voorlopig redelijk goed te werken, al heb ik er nog niet echt in de ardennen of dergelijke mee gereden. Kwestie of ze in de meest hobbelige afdalingen de bidons ook goed blijven klemmen hè. Afwachten...

fietspunt.nl trouwens een goede/snelle afhandeling van materiaal, vanaf het moment dat het geld op hun rekening stond kreeg ik een bericht en de dag later was het materiaal al thuis.
dankers
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 06 jul 2006 15:15
Rijdt met: BMC Team elite 02

Bericht door dankers »

miljaar dikken bike!!

=D> :-D
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Vreselijk schoon gerief :drunk: =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
knef
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: za 08 jul 2006 13:55
Rijdt met: Giant XTC Composite
Contacteer:

Bericht door knef »

redbiker schreef:Normaal was het frame voorzien geweest van ingewerkte kabel in de onderbuis, maar na levering bleek dat die leverancier het "vorige" model geleverd had met kabelgoten op de bovenkant van de bovenbuis. Heeft dit nadeel tov kabelgoten aan de onderkant van de bovenbuis? Just het zitten op de bovenbuis tijdens het wachten in de start is wat moeilijker. :-)

Wat heeft een traditioneel balhoofd als voordeel? Was mij in principe wel goed uitgekomen, want heb hier nog een rode chrisking liggen van een oude fiets, had er nog goed bij gepast.

En stickers eraf, daar zou de sponsor nu niet echt content mee zijn vrees ik. :-)
Die kabelstoppers aan de onderkant vind ik mooier. Dan zijn ze uit het zicht als ge aant rijden zijt. Zelfde met die balhoofdbuis. Daar kunde eindeloos over discuteren. Ik vind een staal/titanium frame gewoon mooier met traditionele balhoofdbuis...
Plaats reactie