Canyon Ultimate CF gebroken ..... geen garantie .... p4,5,6
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- MudHungry
- Mountainbiker
- Berichten: 495
- Lid geworden op: di 01 feb 2005 15:26
- Rijdt met: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan
- Contacteer:
Ik zou die Hollander eens confronteren met het eerste antwoord dat je hebt gekregen... Je zou verwachten dat er binnen een bedrijf op dezelfde manier op eenzelfde probleem wordt gereageerd.
Vanuit het klantenstandpunt: als klant heb je recht op het beste voorstel, dus krijg je je frame vervangen, dat is gezegd in het eerste bericht, basta. Laat je niet de bos insturen...
Vanuit het klantenstandpunt: als klant heb je recht op het beste voorstel, dus krijg je je frame vervangen, dat is gezegd in het eerste bericht, basta. Laat je niet de bos insturen...
- Hubertje
- Mountainbiker
- Berichten: 10986
- Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
- Rijdt met: in de maak..
- Contacteer:
Geen enkele reden om te denken dat het om hetzelfde bedrijf gaat, lijkt me.. Kan goed volledig onafhankelijk zijn.MudHungry schreef:Ik zou die Hollander eens confronteren met het eerste antwoord dat je hebt gekregen... Je zou verwachten dat er binnen een bedrijf op dezelfde manier op eenzelfde probleem wordt gereageerd.
het gaat toch over een canyon?Hubertje schreef:Geen enkele reden om te denken dat het om hetzelfde bedrijf gaat, lijkt me.. Kan goed volledig onafhankelijk zijn.MudHungry schreef:Ik zou die Hollander eens confronteren met het eerste antwoord dat je hebt gekregen... Je zou verwachten dat er binnen een bedrijf op dezelfde manier op eenzelfde probleem wordt gereageerd.
zowel de nederlander als de fransman zijn beide vertegenwoordigers van dit merk
dus gaat het over hetzelfde bedrijf (canyon)
dat zal mudhungry bedoelen
- Kr1stof
- Mountainbiker
- Berichten: 347
- Lid geworden op: zo 20 aug 2006 08:25
- Rijdt met: Thompson Trail - Belgian Bike power
- Contacteer:
En dan contacteert het Nederlands bedrijf die Fransen met de vraag af te zien van het voorstel dat ze reeds gegeven hebben en dan hebt ge uzelf schoon de das omgedaan...MudHungry schreef:Ik zou die Hollander eens confronteren met het eerste antwoord dat je hebt gekregen... Je zou verwachten dat er binnen een bedrijf op dezelfde manier op eenzelfde probleem wordt gereageerd.
Beter doen nadat alles geregeld is.
- Hubertje
- Mountainbiker
- Berichten: 10986
- Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
- Rijdt met: in de maak..
- Contacteer:
Het is niet omdat ze dealer/importeur zijn van hetzelfde merk dat het om hetzelfde bedrijf gaat he.
De meeste merken werken met importeurs die enkel aankopen en verkopen en volledig onafhankelijke firma's zijn tov de merken die ze verkopen.
Canyon kan een filiaal hebben in Nederland of Frankrijk, maar Camion Benelux en Camion France kunnen ook twee aparte ondernemingen zijn..
Anyway, Nederlanders zijn sowiso geen ras met verantwoordelijkheidsgevoel. Maar ho maar als je ze dat durft zeggen.
Gewoon voor Canyon France gaan, je hebt hem daar ook gekocht.
De meeste merken werken met importeurs die enkel aankopen en verkopen en volledig onafhankelijke firma's zijn tov de merken die ze verkopen.
Canyon kan een filiaal hebben in Nederland of Frankrijk, maar Camion Benelux en Camion France kunnen ook twee aparte ondernemingen zijn..
Anyway, Nederlanders zijn sowiso geen ras met verantwoordelijkheidsgevoel. Maar ho maar als je ze dat durft zeggen.
Gewoon voor Canyon France gaan, je hebt hem daar ook gekocht.
- SusXT
- Mountainbiker
- Berichten: 5013
- Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
- Rijdt met: ene met twee wielen
't Is het fabriek in Duitsland dat uiteindelijk beslist of 't garantie is of niet, als ze mij in Heerlen tenminste goed hebben ingelicht indertijd. Misschien heeft de fransman navraag gedaan en hebben ze ingestemd met garantie (vreemd, want normaal gezien moet het frame opgestuurd en bekeken worden in Koblenz, maar je hebt de bevestiging op mail, dus dat zou OK moeten zijn) en zal Peter zijn twijfels hebben gehad bij je foto's en je tot een bekentenis willen dwingen als je inderdaad zelf in fout bent. Ik kan begrijpen dat er soms misbruik wordt gemaakt van "garantiegevallen", maar wil Canyon zijn stempel drukken in de MTB-wereld, dan zal het bij zijn klanten duidelijk moeten maken dat ze zich geen zorgen moeten maken mocht er iets mis gaan.
Ik zou het ook verder afhandelen via Frankrijk.
@Sounless: ik denk niet dat je veel mails gaat krijgen aangezien hier niet veel malcontente Canyonbezitters zijn. Laat 't weten als ik mis ben
Ik zou het ook verder afhandelen via Frankrijk.
@Sounless: ik denk niet dat je veel mails gaat krijgen aangezien hier niet veel malcontente Canyonbezitters zijn. Laat 't weten als ik mis ben