TREK EX8 2009

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

prideandglory1891 schreef:
Edlisjas schreef:
prideandglory1891 schreef:
to do:

XTR pedalen
Hope balhoofd
Hope zadelpenklem
Hope braquet
Hope schijfremmen
...???
8)
Als m'n cube verkocht is, komen de remmen er al op. Met wel hier en daar nog een gouden accentje :lol:
aja, zadelpen wordt ook nog vervangen door een WCS exemplaar
Ik snap niet goed dat je er een flatbar opzet, past niet bij deze bike imo. Maar het is jouw bike he :wink:

Hier de mijne met hope afmontage, de trapas met ceramische lagers is besteld: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=61033
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Edlisjas schreef:
prideandglory1891 schreef:
Edlisjas schreef: 8)
Als m'n cube verkocht is, komen de remmen er al op. Met wel hier en daar nog een gouden accentje :lol:
aja, zadelpen wordt ook nog vervangen door een WCS exemplaar
Ik snap niet goed dat je er een flatbar opzet, past niet bij deze bike imo. Maar het is jouw bike he :wink:

Hier de mijne met hope afmontage, de trapas met ceramische lagers is besteld: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=61033
Die link had ik niet nodig. Je kan wel denken dat ik die topic op de voet zou volgen. Retevette bike zou ik zeggen.
Ivm die flatbar. Altijd al zo gereden en daar voel ik me best bij. En idd, smaken verschillen, en maar best ook hé 8)
Over de hope onderdelen zijn we het toch eens :wink:
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

prideandglory1891 schreef:
Edlisjas schreef: Hier de mijne met hope afmontage, de trapas met ceramische lagers is besteld: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=61033
Die link had ik niet nodig. Je kan wel denken dat ik die topic op de voet zou volgen. Retevette bike zou ik zeggen.
Ivm die flatbar. Altijd al zo gereden en daar voel ik me best bij. En idd, smaken verschillen, en maar best ook hé 8)
Over de hope onderdelen zijn we het toch eens :wink:
Blijkbaar hebben we bike-gewijs dezelfde smaak, heb ook een cube cc gehad, ook verkocht en overgestapt naar Trek... nog geen moment spijt van gehad...
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

De cube is onder voorbehoud verkocht.
Normaal is de eerstvolgende update HOPE Remmen.
@ Edilsjas: Waar heb jij uw remmen gekocht?

Online kopen? Waar? (mijn duits is een ramp).
Of kan je rechtstreeks bij HOPE België kopen?

Sportivo verdeeld in mijn buurt HOPE, alsook Dupont. Maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt nog ooit bij sportivo binnen te gaan.

Speak!!
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

prideandglory1891 schreef:De cube is onder voorbehoud verkocht.
Normaal is de eerstvolgende update HOPE Remmen.
@ Edilsjas: Waar heb jij uw remmen gekocht?

Online kopen? Waar? (mijn duits is een ramp).
Of kan je rechtstreeks bij HOPE België kopen?

Sportivo verdeeld in mijn buurt HOPE, alsook Dupont. Maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt nog ooit bij sportivo binnen te gaan.

Speak!!
Ik heb mijn remmen bij Bike boutique in Elslo (NL) gehaald, bij Rob Akkermans. Zeer deskundige uitleg en montage. De remmen zijn speciaal samengesteld met een 160 mm schijf vanachter en 185 mm vanvoor. Als je ze via internet wil bestellen moet je er al echt iets van kennen en weten wat je nodig hebt. Dan denk ik vooral aan de adapters.

Je kan ook terecht bij single track bike parts in Hasselt, ook zeer goede ervaringen mee. Ik haal mijn materiaal zowel bij Rob als bij Peter. Het voordeel van Rob is dat hij veel in voorraad heeft terwijl Peter meestal alles moet bestellen.

Als je online wil kopen, dan best bij chainreaction cycles. Ze hebben de beste prijzen voor hope materiaal.

Groeten
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Hasselt, laat staan Nedeland is nu ook niet bij de deur é voor mij, wetende dat ik in West Vl, Kuurne woon...

Ik kijk wel ffe rond.
Wel beetje bang, voor zo'n dure stukken op internet te gaan bestellen, laat staan voor eventuele garantiegevallen.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Edlisjas schreef: Hier de mijne met hope afmontage, de trapas met ceramische lagers is besteld: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=61033
Effe off topic, maar had jij niet zopas een XT trapas gestoken?
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

SusXT schreef:
Edlisjas schreef: Hier de mijne met hope afmontage, de trapas met ceramische lagers is besteld: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=61033
Effe off topic, maar had jij niet zopas een XT trapas gestoken?
Euhm.... ja :oops: De volledige crank, maar nu komt er dus een hope in. Rode kettingbladboutjes van Middleburn staan er ook in. Hope spacers haal ik morgen uit bij bike-boutique, ik ga nog proberen rode boutjes vast te krijgen om mijn remhendels te bevestigen aan het stuur. Maar volgens Rob van bike-boutique zijn die moeilijk te krijgen. Hij ging proberen. En dan, ik weet het ik heb het al gezegd, worden er enkel nog onderdelen versleten ipv zomaar gemonteerd!!!!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Edlisjas schreef:
....En dan, ik weet het ik heb het al gezegd, worden er enkel nog onderdelen versleten ipv zomaar gemonteerd!!!!
kent ge uzelf nu nog niet? :wink:
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

SusXT schreef:
Edlisjas schreef:
....En dan, ik weet het ik heb het al gezegd, worden er enkel nog onderdelen versleten ipv zomaar gemonteerd!!!!
kent ge uzelf nu nog niet? :wink:
Ben nog zoekende :wink:

Sorry topicstarter ... :oops:
Plaats reactie