Giant Anthem Advanced 08 8.97kg

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Die manitou heeft rap moeten plaats maken. :wink:
Wat kon je niet bekoren aan deze vork?
Gebruikersavatar
RvBerkel
Mountainbiker
Berichten: 641
Lid geworden op: za 03 feb 2007 05:05
Rijdt met: Rush Carbon SL team
Contacteer:

Bericht door RvBerkel »

Dr.Gonzo schreef:Die manitou heeft rap moeten plaats maken. :wink:
Wat kon je niet bekoren aan deze vork?
1- vond hem niet mooi bij rest van bike anthem adv is best wel dik en vond vork niet mooi bij staan te dun durin is iets dikker
2- vond dempin van vork niet zo lekker tegen over durin houw heel erg van solft vorken en R7 is gewoon stuger doe je minder lucht in maar dan werkt hij niet goed meer
3- vond kroon niet zo mooi zwart zou mooier zijn geweest

maar probeer nu end van maand een Durin SL 100mm 2009 in zwart te krijgen die weegt net zo veel en zit ook beetjes rood in en past goed bij rest dit heb ik niet meeten gedaan om dat die vork 800€+- kosten en dezen stuk minder wilde dezen eerst even kijken of iets is voor dat ik heel veel geld uit geef aan vork
Gebruikersavatar
appleduc
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 20 mar 2006 18:28
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Giant

Bericht door appleduc »

Robin, ik vind hem mooier dan je spark maar de demper vind ik daar echt volledig de lijn van de fiets breken, al goed dat smaken verschillen of we zaten allemaal op hetzelfde wijf ;)

Veel RIJplezier met je bike
Gebruikersavatar
RvBerkel
Mountainbiker
Berichten: 641
Lid geworden op: za 03 feb 2007 05:05
Rijdt met: Rush Carbon SL team
Contacteer:

Bericht door RvBerkel »

zo new zadelpen is ook binnen en weegt 130gr eerst doel van om bike onder 9kg te krijgen met Speedkings is gehaalt bike zit nu op 8.980kg op P1 new foto's
Afbeelding
Gebruikersavatar
Benneke
Mountainbiker
Berichten: 2202
Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:13
Rijdt met: Isaac Impact/Ridley Ignite

Bericht door Benneke »

Sebiet is hem lichter dan uwe spark :P :lol:
Sayn
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 01 mei 2007 10:41
Rijdt met: Commencal Meta 4X 2009

Bericht door Sayn »

Prachtige bike, veruit de mooiste lightweight die ik al gezien heb!
En inderdaad, misschien kijken voor een dt swiss demper, zou er ook prachtig bij staan denk ik alhoewel ik niet weet of je dan echt gewicht gaat winnen.
Gebruikersavatar
RvBerkel
Mountainbiker
Berichten: 641
Lid geworden op: za 03 feb 2007 05:05
Rijdt met: Rush Carbon SL team
Contacteer:

Bericht door RvBerkel »

Sayn schreef:Prachtige bike, veruit de mooiste lightweight die ik al gezien heb!
En inderdaad, misschien kijken voor een dt swiss demper, zou er ook prachtig bij staan denk ik alhoewel ik niet weet of je dan echt gewicht gaat winnen.
Dt demper zal iets van 60gr lichter zijn dan dezen maar zal keer kijken voor goed kooper DT demper om kijkken of die fijn is met dezen frame voor dat ik 500€+ uit geef aan carbon demper
Gebruikersavatar
RvBerkel
Mountainbiker
Berichten: 641
Lid geworden op: za 03 feb 2007 05:05
Rijdt met: Rush Carbon SL team
Contacteer:

Bericht door RvBerkel »

update

voor dezen bike komt geen update meer om dat frame zadelpen en voor der verkocht zijn en januari komt scalpel BBQ+ Lefty carbon SL er aan en dat word weer echt WW bike volgde week laat ik lefty naaf in mijn DT-swiss XRC 1250 voor wiel zetten en AX-Lightness Europa zadelpen van 110gr is in besteling en nog paar dingen komen er aan
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Ik lees in je specs dat je met binnenbanden rijdt. Ging je ze niet UST converteren herinner ik me uit een post in een ander topic waar ik je toen over aansprak?
Gebruikersavatar
RvBerkel
Mountainbiker
Berichten: 641
Lid geworden op: za 03 feb 2007 05:05
Rijdt met: Rush Carbon SL team
Contacteer:

Bericht door RvBerkel »

madskatingcow schreef:Ik lees in je specs dat je met binnenbanden rijdt. Ging je ze niet UST converteren herinner ik me uit een post in een ander topic waar ik je toen over aansprak?
alu velgen hebben een rand waar buiten band in blijft zitten als je ze leeg laat loopen bij carbon velg zit er een maar die is meer ronder en is niet zo scherp als bij alu door dat die rank beetje haak is blijft buiten band er in zittten bij carbon velg niet steld at je BB in doet lucht er in lucht uit BB en dan gaan allen 2 kant van buitenband weer los dit is niet bij alu om bij dezen vel doen moet je dik rubber lint gebruiken dan lucht met veel werkt maar rubber lint + ventiel + melk is bijna net zo zwaar als zijn 100gr bb en nee die gaan bij mijn bijna nooit lek dit jaar nog maar 4x lek gegaan 2x door glas 2x in bossen

dus als ik kijk hoe veel rot werk het is en hoe veel gewicht wins ik zou kunnen haalen dan ik laat maar zitten voor nu


daarom blijf ik bij BB nu mischien in toekomts wel weer notube gaa
Plaats reactie