WW Project: Custom build Scandium @ 7,65kg

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
RockShark
Kerstman
Berichten: 1609
Lid geworden op: do 22 jun 2006 13:44

Bericht door RockShark »

Pieterke schreef:
gc3 schreef:Hoe zit het hiermee? :wink:
Gedemonteerd en verkocht dacht ik, spijtig want het was een knappe bike.
Daar ben ik zeker van :wink:
Gebruikersavatar
gc3
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: zo 23 mar 2008 21:45
Rijdt met: Specialized Rockhopper XT

Bericht door gc3 »

spijtig :cry:
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

fijn om te zien dat het toch nog gevolgd word...

deze is inderdaad met heeeeeeel veel spijt in het hart door omstandigheden (kom, een kat een kat noemen: scheiding) de deur uitgegaan, maar alles komt nu rustigaan trg op zen pootjes en het kriebelt terug, ik kijk rustig uit naar een fiesje om trg (na het karten, want dat is nu mijn passie) het bos in te duiken, en met de bike naar het werk te rijden, jammer genoeg zal het door budgetaire redenen (karten kost ook veel geld) niet meer zo'n WW ding worden, maar eerder een standaardfietje, mss zelfs met een normale deore afmontage, eerst maar op zoek naar een mooie aanbieding...

to be continued..; maybe...

grtz

Nico
Gebruikersavatar
Sp33dFr34k
Mountainbiker
Berichten: 779
Lid geworden op: ma 11 sep 2006 21:51
Rijdt met: Scott Spark LTD
Contacteer:

Bericht door Sp33dFr34k »

Ahhh, ben benieuwd Nico! Spijtig van je 'situatie', kwam toch niet door het ww virus hoop ik!? :drunk:

Anyways, karten is inderdaad ook leuk (zolang het maar 2takt is :roll: ). Ben je vaker in Genk? Daar ga ik binnenkort ook nog rijden denk ik, hier is de baan gesloten... :( Eerst maar eens de zuiger (net op tijd, had al een flinke kras) en bandjes verwisselen en dan weer gaan met die banaan! :-D
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Sp33dFr34k schreef:Ahhh, ben benieuwd Nico! Spijtig van je 'situatie', kwam toch niet door het ww virus hoop ik!? :drunk:

Anyways, karten is inderdaad ook leuk (zolang het maar 2takt is :roll: ). Ben je vaker in Genk? Daar ga ik binnenkort ook nog rijden denk ik, hier is de baan gesloten... :( Eerst maar eens de zuiger (net op tijd, had al een flinke kras) en bandjes verwisselen en dan weer gaan met die banaan! :-D
het is 2 takt..; eks 2008 met prd 125cc'tje... beetje zoals een max dus
momenteel is de motor in onderhoud, als het goed is ga ik binnen een weekje of 2 nog eens naar genk, ligt trouwes een nieuwe asfaltlaag nu:)
Gebruikersavatar
jonathan
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 08 apr 2005 14:03
Rijdt met: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Bericht door jonathan »

ik heb ook nog steeds ene staan , een mac minarelli 100cc zonder koppeling en lucht gekoeld , maar helaas hier in de buurt mag ik niet meer rijden (was indoor dat ik ermee reed )
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

ondoor met 2takt..; gezond jong ;-)
zon luchgekoelt 100cc'tje gaat anders ook best hard...maar zo gevoelig qua afstelling...
Gebruikersavatar
Sp33dFr34k
Mountainbiker
Berichten: 779
Lid geworden op: ma 11 sep 2006 21:51
Rijdt met: Scott Spark LTD
Contacteer:

Bericht door Sp33dFr34k »

WOW, 2takt indoor?? Das inderdaad erg ziek, die 100cc luchtgekoelde dingen gaan als de brandweer! Alleen erg gevoelig ja, die van mij naaide vaak vast :(

Maar doe je lekker hoor Nico, 2008. Zit ik nog met mijn 2003 spul haha. Jij rijdt dus automaat? Ik rij al een tijdje schakel, ook leuk :)
Gebruikersavatar
jonathan
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 08 apr 2005 14:03
Rijdt met: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Bericht door jonathan »

het was in de indoor in poperinge dat ik reed, was toen nog met een parilla 100cc

circuit werd wel aangepast hoor voor de 2takts (er werden een paar bochten uitgehaald waardoor je een lang stuk had waar je ens kon doortrekken :-D )
Pie Mel
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: do 06 okt 2005 23:46
Rijdt met: Ne snelle

Bericht door Pie Mel »

Sp33dFr34k schreef:Spijtig van je 'situatie', kwam toch niet door het ww virus hoop ik!? :drunk:
'T zou me ni verbazen :oops: Ik ken er nog die er ni zouden mee lachen
Plaats reactie