Mijn Viper Carbon Lite

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

Sp33dFr34k schreef:Ja, ik vond deze vork supermooi passen bij je fiets, zag dat je er al op geboden hebt, hoop voor je dat je m krijgt :-D Succes!
Idd, maar de vork was wel afgezaagd op 18,5 zei die persoon van advertentie, vraag me nu af ofdat geen probleem zal opleveren. Voor die prijs kan je zeker niet sukkelen =D>
Gebruikersavatar
Sp33dFr34k
Mountainbiker
Berichten: 779
Lid geworden op: ma 11 sep 2006 21:51
Rijdt met: Scott Spark LTD
Contacteer:

Bericht door Sp33dFr34k »

Kun je even opmeten van bovenkant kroon van de vork tot bovenkant stuurpen. Spacers kun je er eventueel ook tussenuit laten... En het is al een nette prijs voor zo'n topvork, ziet er ook nog heel mooi uit + remote lockout =D>
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

Sp33dFr34k schreef:Kun je even opmeten van bovenkant kroon van de vork tot bovenkant stuurpen. Spacers kun je er eventueel ook tussenuit laten... En het is al een nette prijs voor zo'n topvork, ziet er ook nog heel mooi uit + remote lockout =D>
Idd, mja, mijn stuurpen wil ik toch liefst zo laag mgl, zo veel mgl racehouding op de VTT en geen toeristenhouding ze. Dus hoop dat hij ze me verkoopt eigl, nogmaals dank voor de info. Blijft natuurlijk afwachten tot alles gemonteerd en getest is, want je weet maar nooit.... Bovendien, er kan hogere bieder zijn. :roll:
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

Als je een echte racy fiets wilt kan ik je maar 1 ding aanraden. :lol: hubertje raad het al: .... een vaste vork! 8) mooi paceke zou hier niet slecht op staan.
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

btw mooie fietske

ff iets toe lichten het is enkel de achter vork die in carbon is de rest niet
ik wou ook eerst dit frame aan kopen maar vondt het nogal aan de zware kan +/- 1700gr

volgens mijn dealer die naar brasseur had gebeld he.

veel plezier ermee.
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

kiwi_x schreef:btw mooie fietske

ff iets toe lichten het is enkel de achter vork die in carbon is de rest niet
ik wou ook eerst dit frame aan kopen maar vondt het nogal aan de zware kan +/- 1700gr

volgens mijn dealer die naar brasseur had gebeld he.

veel plezier ermee.
Idd, ga ik niks tegen inbrengen, hoe zou ik ook, ben het laatste nieuws niet (maw: ik check mijn bronnen). Nee, het is zo, Viper heeft nog twee lichtere frames, de fullcarbon (logisch, I know) en de scandium. Maar ik zie nu eenmaal graag witte frames en laat ons eerlijk zijn als ge zelf niet onder de 10 aan vetpercentage staat, ga ik nie vitten voor paar 100gr [-X

Ahja, nog iets opgemerkt over Viper, er is blijkbaar verschil tussen Viper in België, Benelux en dan de markt in de UK. Heb de bikes gezien voor de Engelse markt, ja wat mij betreft mogen ze hun segment uitbreiden ook naar het vaste continent. Schoon materiaal gezien.

Maar vroeg me nu af ofdat wel de zelfde Vipers zijn, want dacht dat Viper, zoals de mijne, uit België zelf kwam of ben ik mis geïnformeerd?
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

was iets met brasseur dacht dat het hun huis merk is .
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

kiwi_x schreef:was iets met brasseur dacht dat het hun huis merk is .
Ja, dat weet ik, je moet ook via hun site gaan en daar staan vele merken op heb ik gezien. Ohja, das bij andere merken ook zo ze, de kaders van Ridley vindt ge in terug ondere andere namen ook heb ik gehoord.
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

Heb de vork gekocht. Hoop nu dat het geen kat in een zak is, maar heb er goed oog op. Ik heb nu wel een andere vraag: Iemand ervaring met verzenden van dergelijke stukken via de post, bovendien komt ze dan vanuit Nederland. Moet je ergens speciaal opletten....
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Ik heb eens een vork gekocht in Nederland, en geen probleem ondervonden met het versturen. Was op een dag of 4 hier en netjes afgeleverd. =D> :wink:
Plaats reactie