Scott scale limited met nieuwe upgrades!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
- Berichten: 312
- Lid geworden op: zo 23 jan 2005 19:28
- Rijdt met: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR
Scott scale limited met nieuwe upgrades!
Bericht door sharplikeascalpel »
Nieuwe pics van de upgrades+nief baanmachien!!!!
Nieuwe SPECS scale:
SCALE ltd frame
Fox F100 RLT
Wielen Dt 240s naven, dt spaken, X717 velgen + notubes
A2Z ninja schijven
derailleurs - shifters X.o - XTR
crank XTR ( binnenkort gepolijst ) met stronglight ceramic - teflon kettingbladen ( AANRADER! )
kmc gold ketting
Cassette Sram 980
Stuurpen FRM webstem
grips Ritchey WCS
Bar ends van tune
Stuur en zadelpen Ritchey WCS carbon
Balhoofd Ritchey WCS carbon
spacers hope goudkleurig
Remmen Magura Marta
Kabels nokon goud
Zadel SLR ti
banden fast fred 350 gr + No tubes vloeistof
Hope snelsluiters goud
Gouden boutenkit
snelsluiter hope goud
Gewicht: 9.20 kilogram ( met polar sensoren en horloge! )
Met SID WC 8.88 kilogram
UPGRADES: Dit project is eigenlijk af. Er komt nog een derailleur X.O met carbon kooi als deze de geest geeft en lichtere kabels voor in de nokons... Ik ben de XTR crank aan het polijsten en er komt nog een trapas met keramische lagers in het goud. Voor een bike met schijfremmen en een 100 mm vork is dit een laag gewicht. Ik kan dus blijven ardennenpaden af en op scheuren !
oude pics:
Nieuwe SPECS scale:
SCALE ltd frame
Fox F100 RLT
Wielen Dt 240s naven, dt spaken, X717 velgen + notubes
A2Z ninja schijven
derailleurs - shifters X.o - XTR
crank XTR ( binnenkort gepolijst ) met stronglight ceramic - teflon kettingbladen ( AANRADER! )
kmc gold ketting
Cassette Sram 980
Stuurpen FRM webstem
grips Ritchey WCS
Bar ends van tune
Stuur en zadelpen Ritchey WCS carbon
Balhoofd Ritchey WCS carbon
spacers hope goudkleurig
Remmen Magura Marta
Kabels nokon goud
Zadel SLR ti
banden fast fred 350 gr + No tubes vloeistof
Hope snelsluiters goud
Gouden boutenkit
snelsluiter hope goud
Gewicht: 9.20 kilogram ( met polar sensoren en horloge! )
Met SID WC 8.88 kilogram
UPGRADES: Dit project is eigenlijk af. Er komt nog een derailleur X.O met carbon kooi als deze de geest geeft en lichtere kabels voor in de nokons... Ik ben de XTR crank aan het polijsten en er komt nog een trapas met keramische lagers in het goud. Voor een bike met schijfremmen en een 100 mm vork is dit een laag gewicht. Ik kan dus blijven ardennenpaden af en op scheuren !
oude pics:
Laatst gewijzigd door sharplikeascalpel op za 17 feb 2007 21:55, 8 keer totaal gewijzigd.
- scott racer
- Mountainbiker
- Berichten: 1639
- Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
- Rijdt met: bolt als ik trap!
Bericht door $mokeyJoe »
Fijn dat je je camera hebt!Kunnen we ook eens naar dat moois kijken!
Ziet er goed uit.Waarom viel er eigenlijk niet mee te rijden met de SID en V-brakes combo?Wat beviel je hier niet aan?Je weet toch dat je gemakkelijk terug 8.5kg kunt halen zonder in te boeten aan 'performance'?Zadel-,stuurpen en eventueel cassette veranderen.Als je met een triple vooraan blijft rijden kan je toch gemakkelijk overal op met een 12-27.Alléé...het is maar een gedacht hé!Ik ben dan ook een WW!
De bike ziet er thans zeer racy uit!En ik vermoed dat ie snel is!
Veel podiumplaatsen ermee!
$mokeyJoe
Ziet er goed uit.Waarom viel er eigenlijk niet mee te rijden met de SID en V-brakes combo?Wat beviel je hier niet aan?Je weet toch dat je gemakkelijk terug 8.5kg kunt halen zonder in te boeten aan 'performance'?Zadel-,stuurpen en eventueel cassette veranderen.Als je met een triple vooraan blijft rijden kan je toch gemakkelijk overal op met een 12-27.Alléé...het is maar een gedacht hé!Ik ben dan ook een WW!
De bike ziet er thans zeer racy uit!En ik vermoed dat ie snel is!
Veel podiumplaatsen ermee!
$mokeyJoe
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
- Berichten: 312
- Lid geworden op: zo 23 jan 2005 19:28
- Rijdt met: HILSeT (8,5kg) xc bike, YETI ASR
Bericht door sharplikeascalpel »
Het is idd een snelle bike. Ik merkte met de V-brakes en de SID dat de technischere stukken me toch meer tijd kostten dan met schijfremmen en een stijvere vork... De schijven en de vork hebben hun nut al zeker bewezen. Met deze bike heb ik de rampi ledro gedaan ( technisch zwaar ) en hij gaf geen krimp... Ook op diverse marathons heeft hij zijn nut al bewezen. Alleen zet ik er wel een ander zadel op dan Ik let op gewicht, maar niet ten koste van mijn rondetijden!
Trouwens prachtige bike smokey!!!! Respect voor de tuner!
Trouwens prachtige bike smokey!!!! Respect voor de tuner!