Canyon Nerve XC5 2006 (nieuwe foto's P6)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan, Test team

zork
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door zork »

Hubertje schreef:mzz tis nu ni da ik baan rijdt hoor.. af en toe e stukske tusse 2 onverharde door.. vin nx aan baanrijden ;)
De nieuwe externe lagers vind ik veel gevoeliger voor modder (ze zijn dan ook ni zo weggestopt..)
daar hebt ge wel een punt. :-D
feitelijk zouden de fabrikanten 2 series moeten uitbrengen, een mud serie en een rock serie. :roll:
it's me !
Mountainbiker

Bericht door it's me ! »

super bike =D> =D> zeer mooi, daar gade veel plezier aan beleven..
Al een prijs in gedachten voor de wielen en banden?
SusXT
Mountainbiker

Re: Canyon Maat

Bericht door SusXT »

@ frxrider : Hoe je maten moet nemen staat beschreven op de site van Canyon.

@Scott racer : ik laat het je in de loop van de week weten.

@ Nico 1977 : Je moet er zeker eens mee rijden. Ik had de fiets van Danman (XC6) mogen testen tijdens de summerbikemeeting. Daarna ben ik naar Heerlen gereden en heb ik nog een testrit mogen maken met de XC6 van de eigenaar op de mtbroute die langs Heerlen komt. Die is voldoende om een goede indruk te krijgen. Die XC6 heb ik nu hier staan, maar gaat donderdag terug. Mss kan hem eens contacteren of je een testrit mag doen. Is dit voor jou te ver voor één fiets, dan kan je ook naar de testdagen van O2bikers gaan. Dit jaar was Canyon daar aanwezig en ik denk volgend jaar ook wel. (ergens begin april). Je hebt bij Canyon ook een 30dagen-geld-terug-garantie. Als de fiets je dus helemaal niet aan staat, kan je 'm terug sturen, welliswaar niet vol blutsen en krassen :wink:

@ Zork en Hubertje : we zullen wel zien hoe lang hij het uit houdt. Ben vorig jaar toch ook naar de Vogezen geweest met m'n Trek 6700 en die had ook dat crankstel. En ivm die goede prijs/kwaliteit.... ik kan voor 1350 euro niet echt klagen :wink: (maar dat komt misschien nog #-o De eerste rit moet nog komen :-?, maar ik heb er vertrouwen in. :lol: )
edse
Mountainbiker

Bericht door edse »

Héééél mooie bike...ik zit zelf al een tijdje op de site van canyon alles uit te pluizen en hoop er mij ook ooit toch 1 te kunnen kopen. [-o<
Veel plezier dermee. :wink:
Hubertje
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Zork en Hubertje : we zullen wel zien hoe lang hij het uit houdt.
jeps we gingen redelijk :off:
succes en plezier dermee :wink:
O²biker
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door O²biker »

Ik wou is graag weten als ik (frxrider) en The OM (van deze forum) uw bike eens mogen komen testen..<<We komen uit brussel.

in welke streek woont u ?

dank u
madrista666
Mountainbiker

Bericht door madrista666 »

Schonen bike, hij heeft direct bijgekweekt zeg!!! :lol:
wannesvda
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door wannesvda »

Heel mooie fiets, zeker voor die prijs! Ben trouwens blij dat ie eindelijk is aangekomen, 'k werd er zelf al ambetant van dat ie maar niet werd geleverd :wink:
SusXT
Mountainbiker

Bericht door SusXT »

Wannes VdA schreef:Heel mooie fiets, zeker voor die prijs! Ben trouwens blij dat ie eindelijk is aangekomen, 'k werd er zelf al ambetant van dat ie maar niet werd geleverd :wink:
Mijn vrouw ook :wink:

@MADRISTA666 : Ik heb 'm 1400 euro betaald en m'n budget was 1750 voor de XC6. Aangezien die niet meer leverbaar was, heb ik dan na lang piekeren de XC5 besteld. Toen ik dan daar te horen kreeg dat er nog eens 150 euro af zou gaan, heb ik me niet bedacht. Ik heb deze upgrades onmiddelijk uitgevoerd omdat ongebruikte onderdelen ook makkelijker te verkopen zijn. 't Is nu wel voldoende. Grote veranderingen gaan er niet meer komen. Alleen de shifters misschien.
biker84
Mountainbiker

Bericht door biker84 »

sus zeg mooie bike echt waar zal u nog wel eens zien in de bos he :-D
Plaats reactie