Dit blijft vor mij de mooiste uitvoering, black ano
Spijtig van de kleine nadeeltjes ivm de decals
Ik heb ook een ander frame gekregen nadat de letters eraf gingen (black ano 2003 S-works)
Nice bike!!
S-Works M5 '06 Black Anodised
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Misty
- Mountainbiker
- Berichten: 473
- Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
- Rijdt met: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
- Contacteer:
Nice bike G-love!!Ik heb ook een zwak voor s-works,ik heb nu mijn epic 05' frame verkocht en er is een 07' carbon op komst!!Met mijn race-bike roubaix s-works heb ik sinds ik hem heb van februari dit jaar al 7000km gebold!!!Zo een ht frame staat ook nog op mijn verlanglijst want het frame van mijn strandbike is aan vervanging toe!!
Ondertussen zijn we al een paar jaartjes verder en ik zou mijn bike een beetje willen doen afslanken
Er is ook al een en ander veranderd:
Specs:
Frame: Specialized M5 alu
Vork: Rock Shox Reba Race + Lock out
Wielen:-Velg DT-Swiss XR4.1
-Naaf DT-Swiss 240S
-Spaken Sapim XC-Ray 32
Zadel: Fyziks Gobi -------> recentere versie, lichter?
Cranck: XT ---------------> XTR geworden
Ketting: KMC
Cassette: Sram PG990
Voor en achterderailleur: X-gen en X.0
Shifters: X.0
Stuur en zadelpen: Thomson
Balhoofd: Chris King
Banden: Geax Barro Marathon TNT ---> voor: Schwalbe Jimmy, achter: Specialized Sauserwind.
Remmen: Avid SL
Remblokjes: BBB
Bar-ends: Ritcheys WCS
Stuur: Specialized Carbon
Bidonhouder: Specialized
Pedalen: SPD959 --------> XTR
gewicht zit rond de 10,1kg.
Doel is een stuk onder de 10kg te gaan, maar ik wil niet teveel aan comfort inboeten, maw de Gobi blijft erop.
Ik denk eraan om de reba te vervangen door een Magura Durin, hier moet ik toch een 200 a 300 gr winnen.
Maar ik twijfel om er 1 te nemen met V-brake nokken of een Disc model.
Als ik disc neem dan moet ik mijn wielen en remmen ook vervangen en dan zit ik weer serieus in de kosten, en dat is budgetair niet echt interessant.
Hebben jullie tips? toch naar disc gaan, zal mijn bike lichter zijn met een disc config of toch met mijn oude getrouwe v-brakes?
Advice please!
PS: ik post eerstdaags wel een nieuwe foto van de huidige staat.
Er is ook al een en ander veranderd:
Specs:
Frame: Specialized M5 alu
Vork: Rock Shox Reba Race + Lock out
Wielen:-Velg DT-Swiss XR4.1
-Naaf DT-Swiss 240S
-Spaken Sapim XC-Ray 32
Zadel: Fyziks Gobi -------> recentere versie, lichter?
Cranck: XT ---------------> XTR geworden
Ketting: KMC
Cassette: Sram PG990
Voor en achterderailleur: X-gen en X.0
Shifters: X.0
Stuur en zadelpen: Thomson
Balhoofd: Chris King
Banden: Geax Barro Marathon TNT ---> voor: Schwalbe Jimmy, achter: Specialized Sauserwind.
Remmen: Avid SL
Remblokjes: BBB
Bar-ends: Ritcheys WCS
Stuur: Specialized Carbon
Bidonhouder: Specialized
Pedalen: SPD959 --------> XTR
gewicht zit rond de 10,1kg.
Doel is een stuk onder de 10kg te gaan, maar ik wil niet teveel aan comfort inboeten, maw de Gobi blijft erop.
Ik denk eraan om de reba te vervangen door een Magura Durin, hier moet ik toch een 200 a 300 gr winnen.
Maar ik twijfel om er 1 te nemen met V-brake nokken of een Disc model.
Als ik disc neem dan moet ik mijn wielen en remmen ook vervangen en dan zit ik weer serieus in de kosten, en dat is budgetair niet echt interessant.
Hebben jullie tips? toch naar disc gaan, zal mijn bike lichter zijn met een disc config of toch met mijn oude getrouwe v-brakes?
Advice please!
PS: ik post eerstdaags wel een nieuwe foto van de huidige staat.