Twin Power's Thompson Pro team (update onderaan p3)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

Die vork is echt wel een goei investering hoor!

Goei brakes (ik heb geen schijven genomen omdat die erg gevoelig zijn voor onderhoud) Magura's kunnen alles aan.

Een stumpjumper zoals die van mij met andere remmen moet je 1600 tellen ongeveer,
maar dat heb je een XT/LX afmontage, heb je magura remmen en heb je een Fox vork. en een specialized kader natuurlijk.
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

pf, ge kunt nie op tege mijne cube voor 1320€ met sram x.9 achter + shifters, xt voorder, lx crank, xt casette enzovoort enzovoort. wat ik er aan getuned heb maakt het geheel zeker 35€ duurder :-D

nee hoor ferm fietske! zondag tt in geel? kan je men 2de fiets ook is zien :lol:
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

cube rides on schreef:pf, ge kunt nie op tege mijne cube voor 1320€ met sram x.9 achter + shifters, xt voorder, lx crank, xt casette enzovoort enzovoort. wat ik er aan getuned heb maakt het geheel zeker 35€ duurder :-D

nee hoor ferm fietske! zondag tt in geel? kan je men 2de fiets ook is zien :lol:
8.20 Lissenvijver he, ik kom met den oto, weinig goesting om over en weer ner huis te crossen om te douche voor de foto.

ben benieuwd naar de ghost!! (wrom trouwes ni met de cube?? bang dattem vuil word?? :-D )

c ya

Nico
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

materiaalslopen jong dieje winter :-D menne cube wa sparen é. tot zondag! moet nog beetje uitzien hoe ik het doe :-?
Plaats reactie