Flanders mtb

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
finux
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 20:58
Rijdt met: Cube LTD Team
Contacteer:

Bericht door finux »

cube rides on schreef:geef mij ook maar een vast vorkje. :drunk:
Welkom tot de marginalen van dt forum....de sponsors van de overige (meestal sukkels) zullen dit niet kunnen appreciëren....
Gebruikersavatar
finux
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 20:58
Rijdt met: Cube LTD Team
Contacteer:

Bericht door finux »

Het beste frame (afmontering moet je zelf uitmaken gaat al jaren uit naar een 'Santos Frame'....alleen mag je dit niet hier niet zeggen...
Het board wordt door bepaalde grote merken gesponsord en wijk, daar niet vanaf, of uw account wordt bedreigd.
http://www.santos-bikes.nl/frameset.php
finux
Laatst gewijzigd door finux op vr 28 jul 2006 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

finux schreef: Geen geveerde voorvork onderhoud....Kan je honderden € per jaar schelen...en bovendien ziet deze er nog lekker uit ook..Dus het oog wil ook wel wat.

Honderden € per jaar :-D
Onderhoud van mijn Fatty bij Akkermans 70€ dacht ik, Fox ed zullen wel in de buurt liggen schat ik.


Laat uwe kop niet zot maken met al dat geveer van voor, heb je niet nodig hier in België !!!..

België is meer dan Vlaanderen alleen. Als jij het niet nodig vind om in de Ardennen met een geveerde vork te rijden kan ik daar inkomen maar om zomaar te beweren dat je ze niet nodig hebt... In de Ardennen heb je thans zeer zware parcours waar een vering toch wel van pas kan komen. Ik ga er me een Fully voor aanschaffen...

Een fiets zonker geveerde voorvork is bovendien nog sneller ook ...welke argumenten wil je nog.

Als dit een feit zou zijn werden wedstrijden met vaste vorken gereden en toch rijden ze zelfs met Epic's.

Het beste frame (afmontering moet je zelf uitmaken gaat al jaren uit naar een 'Santos Frame'....alleen mag je dit niet zeggen...

Hoe kom je hierbij? Ergens een test of is het persoonlijk?
Gebruikersavatar
finux
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 20:58
Rijdt met: Cube LTD Team
Contacteer:

Bericht door finux »

Kawa ...ik wordt daar zo moe van om telkens te anwoorden....je bent militair hé....kom eens kijken naar mijn Cannondale van +/-9 kG....zonder meer ik ben te vinden in Panquin .Kan toch niet moeilijk zijn om te vinden hé.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

finux schreef:Kawa ...ik wordt daar zo moe van om telkens te anwoorden....je bent militair hé....kom eens kijken naar mijn Cannondale van +/-9 kG....zonder meer ik ben te vinden in Panquin .Kan toch niet moeilijk zijn om te vinden hé.
Te moe om telkens te antwoorden maar niet om telkens headshok veringen (en nu al alle vering precies) af te breken.

Wel verschillende standpunten hebben maar niet de moeite doen om ze te verdedigen...

En waarom moet ik komen kijken naar een C'dale van 9kg? Dit heeft toch niets meer te maken met mijn vorige post?

Als jij vind dat veringen niet nodig zijn in België ben je sowieso één van de weinigen. Dat je zonder vering goed uit de voeten kan in Vlaanderen wil ik nog aannemen. (ook al zijn hier voldoende plaatsen gekend waar ik liever geveerd rij)

Verder wil ik Doblo's onderwerp niet verder verknoeien. (edit: 't is Svenner zijn onderwerp)
We wachten op de afgemonteerde foto's van je Flanders. :wink:
Laatst gewijzigd door kawa op vr 28 jul 2006 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
finux
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 20:58
Rijdt met: Cube LTD Team
Contacteer:

Bericht door finux »

kawa schreef:....Maar niet om telkens headshok veringen (en nu al alle vering precies) af te breken.
Waar haal je dat nu....?
IK rij zelf met een Cannondale...
Gebruikersavatar
finux
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 20:58
Rijdt met: Cube LTD Team
Contacteer:

Bericht door finux »

Doel je nu op mijn problemen ik gehad heb met mijn C , juist na de aankoop ?
Indien ja wel ik mag daar niet meer over praten hier, anders word ik geschorst....forum rules !
Gebruikersavatar
finux
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 20:58
Rijdt met: Cube LTD Team
Contacteer:

Bericht door finux »

Ik heb nooit problemen gekend met mijn Cannondale...alles was te wijten aan het dragen van verkeerde kousen.Ik heb een blauw paar i.p.v. een rood paar aangedaan en alles was OK.... =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
finux
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 20:58
Rijdt met: Cube LTD Team
Contacteer:

Bericht door finux »

Straks komt de grote manitou zich hier weeral moeien...de man die zelfs langs de Demer niet kan rijden maar wel zijn mening wil doordrukken aan anderen.
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

mooi frame! Ik heb een cyclocrossframe van FLANDERS in helemaal dezelfde kleuren en ben er ook heel content van! Veel succes ermee!! =D>
Plaats reactie