Trek 9.8 model 2006

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

dat ziet er wel een snelle machine uit, aan de fiets zal het in ieder geval niet liggen dan :bounce:
vraagje, waarom heb je een R-7 gekozen en geen schone fox ? en hoe bevalt die R-7 je?
nog veel fietsplezier en doe succes in de wedstrijden !
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

jupjup. zeer knap racemachientje hoor! en ja, carbon vorkje eronder en je gewicht heb je. :-D
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

ik ga niet investeren in een nieuwe vering, deze R7 is al een topvork op zich. Ik moet ze nog wel correct instellen, pas dan kan ik hem goed testen. Deze vork zit standaard op de 9.8 , een fox zit op de 8900, dat is de keuze die hoort bij de 9.8 he :wink:

Ik ga eens goed het gewicht bestuderen van de bontrager onderdelen, dan zie ik wel of ik ze upgrade of niet.

grz
Gebruikersavatar
niels den MTBer
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 19 sep 2005 18:09
Rijdt met: scott yz4 frame-alivio stukken-judy xc vork
Contacteer:

Bericht door niels den MTBer »

nice bike ma ebde gij u ketting verguld of wa #-o
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

kmc x9 gold.
doet dat dingetje goed zijn best? dan ga ik me der ook zo eentje aanschaffen, de prijs is wel niet zo mijn ding, maarja. dan zie je de roest niet op uw ketting :lol:
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

ghost rides on schreef:kmc x9 gold.
doet dat dingetje goed zijn best?
De kmc X9sl is de opvolger ervan. Een testverslag kan je bij "producttesten" lezen. Wij hebben er nog geen problemen mee gehad en ze is suuuuuperlicht.
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

70€ voor een ketting vind ik net iets te veel. de gewone x9 kost maar iets van een 35? klopt dat?
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Klopt helemaal.
Ben er nu ook mee aan het rijden (zoals het hele team) en vindt da ze wel goe werkt! Schakelen gaat lekker. Iets meer test zal mij ook wel duidelijk maken of het zijn prijs waard is... Nu is da toch al positief.
Die 9.8 wil ik toch wel in het echt zien... Volgens mij is da wel een mooi machine. Vooral die Hayes HFX-9 carbon... Volgens mij schoon hendelkes. Het enige in carbon da ik nog nie op de fiets heb gehad :lol: .
Naakt carbon-frame da moet ook wel mooi zijn. Heb de Fuel 98 gehad in naakt carbon, maar da was OCLV 120. De OCLV 110 is helemaal anders. Jaja Robby... mooi ding.
Smijt er nog wa detailfoto's op :wink:


Greetz,

Julien.
Plaats reactie