Specialized Rockhopper

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

DoctorEvil schreef:Alright ! Ben je verzamelaar ofwa?
nene, mor zou die fiets graag eens zien in het echt!
want jah hij ziet er zo fake uit op dens ite enjah ben heel
nieuwsgierig naar een echte foto!

greeetz MARTINI...
Gebruikersavatar
DoctorEvil
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 19 jun 2005 11:41
Rijdt met: Rockhopper '05 Disc
Contacteer:

Bericht door DoctorEvil »

Jawadde, k weet niet wat je juist onder fake verstaat, maar hier alvast de url naar de officiele website van specialized: http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=9582
K ga anders vanavond ofzo een van mijn gsm-foto's erbij zetten
Gebruikersavatar
bikerLieven
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 27 jan 2005 13:37
Rijdt met: Stumpjumper 2011

Bericht door bikerLieven »

Heb in mijn archieven eentje gevonden van mijn Rockhopper, is een comp model - maar kwazie geen verschil.

De fiets was toen 6 maand. Is nu al 15 maand maar ziet er nog even picobello uit (ondanks z'n meer dan 5000 km)


Afbeelding
Gebruikersavatar
DoctorEvil
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 19 jun 2005 11:41
Rijdt met: Rockhopper '05 Disc
Contacteer:

Bericht door DoctorEvil »

Mooi ! De mijne ziet er dus hetzelfde uit, alleen is , wat bij deze grijs is, rood bij mij.
Is er eigenlijk veel verschil qua specs met de mijne? De mijne is het gewone disc-model, zonder "comp". Ik ken niet veel van die onderdelen , maar ben wel benieuwd wat er beter is van de comp t.o.v. de dingen op de mijne...
Waarom heb jij trouwens Rockhopper gekozen? Ikzelf omdat je er nog redelijk "recht" op zit (wou eerder een comfortabele fiets dan een aërodynamischer model)
Gebruikersavatar
bikerLieven
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 27 jan 2005 13:37
Rijdt met: Stumpjumper 2011

Bericht door bikerLieven »

Had vroeger een Specialized Hardrock gekocht op eBay. Was iets te 'licht' afgemonteerd omdat ik toch wel veel begon te rijden

Heb deze dan verkocht maar was ondertussen wel al gewoon aan het Specialized frame, vandaar de keuze voor dit model. Bovendien vond ik de prijs/kwaliteit voor mij zeer goed en vond het ook een zeer mooie fiets.

Het verschil met een comp weet ik niet meer exact ( ik denk dat het enkel aan een ander buitenband lag). Het prijsverschil was ook minimaal.

Trouwens, de Hardrock's 2006 zien er ook zeer fraai uit in het echt. Bovendien is de achterderailleur nu XT.
Gebruikersavatar
DoctorEvil
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 19 jun 2005 11:41
Rijdt met: Rockhopper '05 Disc
Contacteer:

Bericht door DoctorEvil »

Heb zelf es gechecked op de site: het waren inderdaad andere banden, en ook een andere vork. Bij jou waren er waarschijnlijk ook standaard klikpedalen, van mij pedalen met voethaken.

Dat weten we dan ook weer zie :-D
Plaats reactie