Cube ltd4

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
kenny!
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 14 apr 2005 22:05

Bericht door kenny! »

mooie bike
vooral da zadel !!!

grtz
Gebruikersavatar
Justin
Mountainbiker
Berichten: 815
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 17:55
Rijdt met: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Bericht door Justin »

@Brecht : kijk maar eens op justinke.fotopic.net.
Zelfde bike, maar toch andere "samenstelling" blijkbaar.

Nog vergeten te vragen : waarom plots een vaste vork ?

Enjoy biking !
Gebruikersavatar
brecht256
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: di 15 jun 2004 21:30
Rijdt met: Granville pulse team
Contacteer:

Bericht door brecht256 »

@WiLL3Ms : merci :wink:

@justin: tja blijkbaar wel, ook je velgen zijn anders, beiden zac19, maar jij hebt een geel stikkertje, ikke blauw, wat het verschil is weet ik niet juist.

Wel, ik heb voordat ik deze fiets kocht ook met een vaste gereden. Ik was zeker niet ontevreden van die skareb, in tegendeel (heb ze nog liggen) maar voor hier in de omtrek wou ik het nog eens proberen met een vaste vork (kwestie van verandering) en is zeker meegevallen, rijd agressiever, fiets is precies nerveuser en directer (stijver), en natuurlijk 700gr minder :P
Moest er ardennewerk op het programma staan zet ik ze er tijdelijk terug in hé :bounce:

Grtz
Gebruikersavatar
authentic biker
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 11:11
Rijdt met: Minerva hurricane deore

Bericht door authentic biker »

brecht256 schreef: Wel, ik heb voordat ik deze fiets kocht ook met een vaste gereden. Ik was zeker niet ontevreden van die skareb, in tegendeel (heb ze nog liggen) maar voor hier in de omtrek wou ik het nog eens proberen met een vaste vork (kwestie van verandering) en is zeker meegevallen, rijd agressiever, fiets is precies nerveuser en directer (stijver), en natuurlijk 700gr minder :P
Moest er ardennewerk op het programma staan zet ik ze er tijdelijk terug in hé :bounce:
Grtz
Is dat omdat je vaste vork korter is?
Plaats reactie