Mijn TREK 9.8 ('05)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
MTBker Goby
Mountainbiker
Berichten: 267
Lid geworden op: di 23 aug 2005 12:45
Rijdt met: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221
Contacteer:

Bericht door MTBker Goby »

Zeer mooie fiets!!!
Beestig kader om schrik van te hebbe :wink: !!!

Wat vind je van die grip-shiften??


Grtzzz


Goby
Gebruikersavatar
Winno
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 00:19
Rijdt met: Nicolai Saturn 11 / Geometron G13 /

Bericht door Winno »

MTBker Goby schreef:Zeer mooie fiets!!!
Beestig kader om schrik van te hebbe :wink: !!!

Wat vind je van die grip-shiften??


Grtzzz


Goby
Ik heb jaren met XTR gereden en heb na veel aandringen van bike maten de overstap gemaakt en ik moet zeggen ik heb er nog geen spijt van gehad!
Voor mij is SRAM X.O. grip-shifters TOP!!!! =D>

Groetjes Erwin
Gebruikersavatar
Winno
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 00:19
Rijdt met: Nicolai Saturn 11 / Geometron G13 /

Bericht door Winno »

Amai vandaag zag hij er niet meer zo goed uit na een rit in Kalmthout!!
Spijtig dat ik er geen foto van genomen heb!! Een bruine modderklomp!


Groetjes Erwin
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

prachtig, das nu mijn droomfiets zie, mer eerst studies afwerken :lol:
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

ben gisteren ook gaan rijden in kalmthout , en ik had toch genen modderfiets tegen ik aankwam :lol: mss is inspuiten met siliconenspray voor een TT dan plakt de modder er ni aan , en kuist vele makkelijker :wink:
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Winno schreef:Amai vandaag zag hij er niet meer zo goed uit na een rit in Kalmthout!!
Spijtig dat ik er geen foto van genomen heb!! Een bruine modderklomp!


Groetjes Erwin
Tja,die 2 tuinslangen op de tt hebben ook ni veel geholpen...
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

tjah... maar ik heb bij het onderhoud al 2 dingen ondervonden:

1) helemaal proper krijgt ge hem niet als ge die niet uit elkaar haalt (en dat durf ik nog niet echt)

2) als ik er te lang aan kuis krijg ik op mijn oren van madam max power om te zeggen dat ik de hele voormiddag al op die fiets zit, dat ze dan in de namiddag ook nog eens iets wil doen. En tis zo'n zonde om die fiets vuil te laten staan tot maandagavond om er aan te poetsen...
Gebruikersavatar
Winno
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 00:19
Rijdt met: Nicolai Saturn 11 / Geometron G13 /

Bericht door Winno »

kogaboy schreef:ben gisteren ook gaan rijden in kalmthout , en ik had toch genen modderfiets tegen ik aankwam :lol: mss is inspuiten met siliconenspray voor een TT dan plakt de modder er ni aan , en kuist vele makkelijker :wink:
Wij zijn nogal laat vertrokken! Rond 10.30u en toen was het juist gevallen sneeuwlaagje al ferm aan het smelten met als resultaat een hele hoop modderwater op een bevroren ondergrond. :cry:
In het vervolg toch proberen vroeger te vertrekken :drunk:

Groetjes Erwin.

PS: Inderdaad die 2 tuinslangetjes stelden ook niet veel voor!
Gebruikersavatar
Winno
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 00:19
Rijdt met: Nicolai Saturn 11 / Geometron G13 /

Bericht door Winno »

Max Power schreef:tjah... maar ik heb bij het onderhoud al 2 dingen ondervonden:

1) helemaal proper krijgt ge hem niet als ge die niet uit elkaar haalt (en dat durf ik nog niet echt)

2) als ik er te lang aan kuis krijg ik op mijn oren van madam max power om te zeggen dat ik de hele voormiddag al op die fiets zit, dat ze dan in de namiddag ook nog eens iets wil doen. En tis zo'n zonde om die fiets vuil te laten staan tot maandagavond om er aan te poetsen...
Hey Max Power,

1) Inderdaad je moet hier en daar wel eens iets uit elkaar halen maar een zacht borsteltje en wat dreft doet wonderen hoor? :wink:

2) Bij mij is that the same! Ik krijg ook op mijn oren van mijn madam als ik in de namiddag eraan zou zitten poetsen maar ik probeer altijd als ik thuiskom direct met de tuinslang het meeste al proper te maken en dan poets ik verder in de week? :wink:

Groetjes Erwin.
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

over dien dreft daar ben ik toch van af gestapt om mijn bike te kuizen , vind het iets te bijtend vooral voor de kader , gebruik nu autoshampoo veel beter naar mijn mening 8) dan na het kuizen siliconenspray op je kader en het scheelt een pak in kuizen erna (slijk plakt ni meer aan je kader) =D>
Plaats reactie