C'dale speeltjes
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- mo6
- Mountainbiker
- Berichten: 134
- Lid geworden op: vr 27 jan 2006 23:19
- Rijdt met: Cannondale : Prophet 1000, 29er Flash Carbon, Six
C'dale speeltjes
Mijn eerste C'dale
SuperV
SuperFatty DLR80
HopeC4
LX Crank met LX voorderr.
XT achterderr.
Mavic xm819 met achteraan DT-Swiss240s nu met tubes, wegens vooral weggebruik
Mijn nieuwste Baby
Prophet 1000
Tot hiertoe helemaal origineel. Ik heb hem nog maar zes maanden ziet ge.
Lefty Max SPV
Achterdemper Manitou Swinger 3-Way SPV
Magura Louise
Fsa V-Drive Crankstel
Sram X-7 shifters, X-9 achterderr.
LX voorderr.
Wederom Mavic XM819
Greetz
SuperV
SuperFatty DLR80
HopeC4
LX Crank met LX voorderr.
XT achterderr.
Mavic xm819 met achteraan DT-Swiss240s nu met tubes, wegens vooral weggebruik
Mijn nieuwste Baby
Prophet 1000
Tot hiertoe helemaal origineel. Ik heb hem nog maar zes maanden ziet ge.
Lefty Max SPV
Achterdemper Manitou Swinger 3-Way SPV
Magura Louise
Fsa V-Drive Crankstel
Sram X-7 shifters, X-9 achterderr.
LX voorderr.
Wederom Mavic XM819
Greetz
Laatst gewijzigd door mo6 op do 23 feb 2006 20:41, 2 keer totaal gewijzigd.
- mo6
- Mountainbiker
- Berichten: 134
- Lid geworden op: vr 27 jan 2006 23:19
- Rijdt met: Cannondale : Prophet 1000, 29er Flash Carbon, Six
Ja, het is de grootste maat XL, ben nl 1m92. Al moet ik zeggen dat de Prophet iets "kleiner" van geometrie uitvalt, maar inderdaad het zijn grote fietsen.
Wat de tubes betreft de SuperV komt enkel nog uit de garage om op het asfalt km te draaien of om naar het werk te rijden. Ook asfalt dus. Ik krijg het niet over mijn hart hem weg te doen om een wegfiets in de plaats te kopen. Ik ga tenslotte niet voor toptijden, zeker nie om naar het werk te rijden en het comfort is toch maar meegenomen. In principe was ik van plan om de Prophet enkel uit de garage te halen bezuiden Brussel, wegens de grote veerweg, maar hij rijdt zo veel beter dan de SuperV dat ik hem altijd gebruik als ik het veld of bos bezoek.
Wat de kleur betreft is de Prophet eigenlijk Moccha Brown, maar inderdaad ik hou wel van sobere kleuren.
Wat de tubes betreft de SuperV komt enkel nog uit de garage om op het asfalt km te draaien of om naar het werk te rijden. Ook asfalt dus. Ik krijg het niet over mijn hart hem weg te doen om een wegfiets in de plaats te kopen. Ik ga tenslotte niet voor toptijden, zeker nie om naar het werk te rijden en het comfort is toch maar meegenomen. In principe was ik van plan om de Prophet enkel uit de garage te halen bezuiden Brussel, wegens de grote veerweg, maar hij rijdt zo veel beter dan de SuperV dat ik hem altijd gebruik als ik het veld of bos bezoek.
Wat de kleur betreft is de Prophet eigenlijk Moccha Brown, maar inderdaad ik hou wel van sobere kleuren.
- stijn_merida
- Mountainbiker
- Berichten: 72
- Lid geworden op: di 22 jun 2004 15:03
- Rijdt met: Merida TFS 500M
- mo6
- Mountainbiker
- Berichten: 134
- Lid geworden op: vr 27 jan 2006 23:19
- Rijdt met: Cannondale : Prophet 1000, 29er Flash Carbon, Six
Heb hier inderdaad zelf al aan gedacht. Heeft het bij uwe Raven geen invloed gehad op de geometrie van de fiets?manitou. schreef:een tip
steek in die superV een nieuwere demper
bv een manitou swinger3 way
een wereld van verschil
pompgedrag zal voor een groot stuk wegzijn
spreek van ondervinding met mijne raven
verder knappe fietsjes