MERIDA Mission Team/Custom
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
- Mountainbiker
- Berichten: 989
- Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
- Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...
Je hebt de point duidelijk niet begepen
Ter verduidelijiing: er is dus wel een overeenkomst, voor beiden heb je een goed gevulde portefeuille nodig. En beiden zijn ze het niet waard
Maar soit. Sluiten maar want 'off topic' wordt binnenkort strafbaar
En koehoeder wie denk je wel dat je bent!!!!!!!
Waarom wil je mijn topic verprutsen??????
Als het topic U niet aanstaat start dan zelf een topic op!!!!!!!
Ter verduidelijiing: er is dus wel een overeenkomst, voor beiden heb je een goed gevulde portefeuille nodig. En beiden zijn ze het niet waard
Maar soit. Sluiten maar want 'off topic' wordt binnenkort strafbaar
En koehoeder wie denk je wel dat je bent!!!!!!!
Waarom wil je mijn topic verprutsen??????
Als het topic U niet aanstaat start dan zelf een topic op!!!!!!!
-
- Mountainbiker
- Berichten: 989
- Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
- Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...
Het is zoals een Ferrari , het ziet er goed uit maar het is altijd wat.lion schreef:Kan je dat wat toelichten ,waarom ? kwaliteit ?Veel te veel werk aan
gracias
lion
Net zoals zijn rode broer (tiens nu ik er over nadenk ze komen alle 2 uit Italië zou dat er iets mee te maken hebben?) is het stylistisch formidabel en als alles getuned is werkt het ook formidabel.
Maar.... dat is het 'm juist. Vereist zeer preciese afstelling. Ieder boutje dient vastgezet met een momentsleutel. De ogegeven Nm van de fabrikant zijn trouwen sniet juist . Dus experimenteren tot alles goed zat.
Bijstellen en nog eens proefrijden en nog eens bijstellen.
Het heeft toch wel een maand geduurd schat ik voor de laatste piep er uit was. En als ik ergens de kriebels van krijg is het wel een fiets die een geluid maakt (met uitzondereing van het zwoele gerikketik van een setje 240 naven in vrijloop).
Dus je hebt veel fijngevoeligheid en zeer veel geduld nodig tot het ding tevreden is (en dan komen we weer uit bij die vrouwen en... bla bla bla...)
En dan nog het kostenplaatje. Met een simpele Deore crank met een Ti as en wat fijnbesnaarde bladen behaal je bijna hetzelfde resultaat inzake gewicht voor veel minder geld. Maar het ziet er dan ook niet uit
- niels den MTBer
- Mountainbiker
- Berichten: 89
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005 18:09
- Rijdt met: scott yz4 frame-alivio stukken-judy xc vork
- Contacteer:
Bericht door niels den MTBer »
Nice bike, maar wat is dat op je vork en hoe kom jer aan want ik wil dat ook !!
- niels den MTBer
- Mountainbiker
- Berichten: 89
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005 18:09
- Rijdt met: scott yz4 frame-alivio stukken-judy xc vork
- Contacteer:
Als ik er niet tevreden over was hingen ze er al lang niet meer op
Gaan al 3 fietsen mee.
Wat ze kosten daar heb ik geen flauw idee meer van, dat moet ik eens opzoeken.
Het zal ook van winkel tot winkel afhangen. Kijk eens op de site van Barracuda?
Voor de rest gebruik ik de protectors van Speedstuff net zo goed en goedkoper. Maar voor een 100 mm vork zijn de Lizzards iets beter gezien ze langer zijn en je ze onder de vorkboog kan blokkeren. Heb je echter een korte rubberen afdichting op je vork (zoals sommige Manitous bv.)
dan kan je een speedstuff daar op blokkeren.
Ik gebruik het vooral om mijn vork tegen steenslag te beschermen en modder en zand uit de vork te houden (je wint de aankoop van zo'n protector gemakkelijk terug door beperking op onderhoud van je vork).
Na iedere natte of vuile rit moet je de protectors wel uitwassen en drogen anders doen ze meer kwaad dan goed.
Gaan al 3 fietsen mee.
Wat ze kosten daar heb ik geen flauw idee meer van, dat moet ik eens opzoeken.
Het zal ook van winkel tot winkel afhangen. Kijk eens op de site van Barracuda?
Voor de rest gebruik ik de protectors van Speedstuff net zo goed en goedkoper. Maar voor een 100 mm vork zijn de Lizzards iets beter gezien ze langer zijn en je ze onder de vorkboog kan blokkeren. Heb je echter een korte rubberen afdichting op je vork (zoals sommige Manitous bv.)
dan kan je een speedstuff daar op blokkeren.
Ik gebruik het vooral om mijn vork tegen steenslag te beschermen en modder en zand uit de vork te houden (je wint de aankoop van zo'n protector gemakkelijk terug door beperking op onderhoud van je vork).
Na iedere natte of vuile rit moet je de protectors wel uitwassen en drogen anders doen ze meer kwaad dan goed.