MERIDA Mission Team/Custom

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

sexueel gefrustreerde macho!! :wink:
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Je hebt de point duidelijk niet begepen :-D

Ter verduidelijiing: er is dus wel een overeenkomst, voor beiden heb je een goed gevulde portefeuille nodig. En beiden zijn ze het niet waard :P

Maar soit. Sluiten maar want 'off topic' wordt binnenkort strafbaar :wink:

En koehoeder wie denk je wel dat je bent!!!!!!!
Waarom wil je mijn topic verprutsen??????
Als het topic U niet aanstaat start dan zelf een topic op!!!!!!!
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Was maar een grapje zelle, :wink: niet gezien? Mooi fietske trouwens.
Gebruikersavatar
lion
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 18 mei 2003 19:42
Rijdt met: Specialized ht

Bericht door lion »

Veel te veel werk aan
Kan je dat wat toelichten ,waarom ? kwaliteit ?

gracias

lion
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

farmer/cowboy schreef:Was maar een grapje zelle, :wink: niet gezien? Mooi fietske trouwens.
Tuurlijk, deel 2 van mijn antwoord ook (dat gelul met die vraagtekens) :wink:
Beke een ondergrondse verwijzing voor forumkenners :oops:
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

lion schreef:
Veel te veel werk aan
Kan je dat wat toelichten ,waarom ? kwaliteit ?

gracias

lion
Het is zoals een Ferrari , het ziet er goed uit maar het is altijd wat.
Net zoals zijn rode broer (tiens nu ik er over nadenk ze komen alle 2 uit Italië zou dat er iets mee te maken hebben?) is het stylistisch formidabel en als alles getuned is werkt het ook formidabel.
Maar.... dat is het 'm juist. Vereist zeer preciese afstelling. Ieder boutje dient vastgezet met een momentsleutel. De ogegeven Nm van de fabrikant zijn trouwen sniet juist . Dus experimenteren tot alles goed zat.
Bijstellen en nog eens proefrijden en nog eens bijstellen.
Het heeft toch wel een maand geduurd schat ik voor de laatste piep er uit was. En als ik ergens de kriebels van krijg is het wel een fiets die een geluid maakt (met uitzondereing van het zwoele gerikketik van een setje 240 naven in vrijloop).
Dus je hebt veel fijngevoeligheid en zeer veel geduld nodig tot het ding tevreden is (en dan komen we weer uit bij die vrouwen en... bla bla bla...)
En dan nog het kostenplaatje. Met een simpele Deore crank met een Ti as en wat fijnbesnaarde bladen behaal je bijna hetzelfde resultaat inzake gewicht voor veel minder geld. Maar het ziet er dan ook niet uit :-)
Gebruikersavatar
niels den MTBer
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 19 sep 2005 18:09
Rijdt met: scott yz4 frame-alivio stukken-judy xc vork
Contacteer:

Bericht door niels den MTBer »

Nice bike, maar wat is dat op je vork en hoe kom jer aan want ik wil dat ook !!
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Qué?
Bedoel je Lizzard Skins?
Gebruikersavatar
niels den MTBer
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 19 sep 2005 18:09
Rijdt met: scott yz4 frame-alivio stukken-judy xc vork
Contacteer:

Bericht door niels den MTBer »

ja die hoeveel kosten die en ben je er content van ??
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Als ik er niet tevreden over was hingen ze er al lang niet meer op :wink:
Gaan al 3 fietsen mee.
Wat ze kosten daar heb ik geen flauw idee meer van, dat moet ik eens opzoeken.
Het zal ook van winkel tot winkel afhangen. Kijk eens op de site van Barracuda?
Voor de rest gebruik ik de protectors van Speedstuff net zo goed en goedkoper. Maar voor een 100 mm vork zijn de Lizzards iets beter gezien ze langer zijn en je ze onder de vorkboog kan blokkeren. Heb je echter een korte rubberen afdichting op je vork (zoals sommige Manitous bv.)
dan kan je een speedstuff daar op blokkeren.
Ik gebruik het vooral om mijn vork tegen steenslag te beschermen en modder en zand uit de vork te houden (je wint de aankoop van zo'n protector gemakkelijk terug door beperking op onderhoud van je vork).
Na iedere natte of vuile rit moet je de protectors wel uitwassen en drogen anders doen ze meer kwaad dan goed.
Plaats reactie