Ridley Thunder

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey,

awel over die voorvork. Momenteel kan ik niet gaan rijden met m'n bike wegens knieblessure. Heb er eerlijk gezegd nog niet veel last van gehad al ondervind ik momenteel dat de vork wel wat stroever werkt. Ik bedoel als ik nu in de garage kom en probeer die vork in te drukken dan lukt het niet zo best. Als ik ga rijden dan zie ik wel dat hij perfect werkt. Let wel op, dit is een vork van 100 euro en veel mag je daarvan ook niet verwachten he. Die ridley is voor mij een mudbike en extreem veel kosten doe ik niet aan die bike, hij ziet daarvoor teveel af. Smeer je soms je vork ???
Gebruikersavatar
ridley
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: di 07 jun 2005 16:03
Rijdt met: Endorfin speed II
Contacteer:

Bericht door ridley »

Barbeque schreef:Smeer je soms je vork ???
Mijn vork is nu iets meer dan een jaar eigenlijk nooit echt smering gekregen :oops: hoe moet dit dan juist ?
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey,

ik doe het heel voorzichtig. Waar de bovenste buis in de onderste buis schuift daar zal je een zwarte rubberen ring zien. Ik doe probeer die met
een fijn mesje ietsje open te doen (langs de bovenkant). Dan spuit ik daar olie in en doe dit op een twee a drie tal plaatsen. Neem wel olie die je mag gebruiken voor dit. Opletten, als je dit zal doen doe het heel voorzichtig of
ga anders even langs je fietsboer.
Gebruikersavatar
ridley
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: di 07 jun 2005 16:03
Rijdt met: Endorfin speed II
Contacteer:

Bericht door ridley »

Barbeque schreef:Hey,

ik doe het heel voorzichtig. Waar de bovenste buis in de onderste buis schuift daar zal je een zwarte rubberen ring zien. Ik doe probeer die met
een fijn mesje ietsje open te doen (langs de bovenkant). Dan spuit ik daar olie in en doe dit op een twee a drie tal plaatsen. Neem wel olie die je mag gebruiken voor dit. Opletten, als je dit zal doen doe het heel voorzichtig of
ga anders even langs je fietsboer.
merci =D> zal het eens proberen maar welke olie is hier het best voor geschikt?
Gebruikersavatar
doorbijter
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 26 jan 2003 15:13
Rijdt met: Ridley Tiger(Godefroot)/ Full deore XT
Contacteer:

Bericht door doorbijter »

Mijn Ridley Tiger
Volledig XT 2004
SID Race
Zadel Selle Italia C2
Stuur, stuurpen en zadelpen: ritchey comp
WH-540 wielen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey,

heb je die herspoten misschien ??? Zoja, waar en mag ik zo onbeleefd zijn wat was je kostprijs.... ??? Je mag het anders ook in een pm sturen.
Gebruikersavatar
doorbijter
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 26 jan 2003 15:13
Rijdt met: Ridley Tiger(Godefroot)/ Full deore XT
Contacteer:

Bericht door doorbijter »

Barbeque schreef:Hey,

heb je die herspoten misschien ??? Zoja, waar en mag ik zo onbeleefd zijn wat was je kostprijs.... ??? Je mag het anders ook in een pm sturen.
Nee hij is niet herspoten, dit zijn originele kleuren van ridley, wel van het jaar 2004. Enkel de naam van de fietszaak laten opzetten tegen een fikse korting. Het kleur komt uit het race gamma 2004. De kleurcode is 301B.
Ikzelf rij met drie dezelfde fietsen,een ridley tiger, een ridley triton en mijn strandfiets die in dezelfde kleuren gespoten is, wel zonder reclame.
Plaats reactie