Gebruiksregels

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gesloten
Gast

Gebruiksregels

Bericht door Gast »

Door het openen van dit onderdeel komt het topic van foto´s van de bike te vervallen, dit kunnen jullie hier kwijt.

bv. Ik ben...... en dit is mijn trotse bezit ...fotoke.... Zo houden we het een beetje over zichtelijk.



Wie een foto op pinkbike.com heeft staan, kan die op volgende manier in het topic tonen:

ga met de muis op de foto staan, klik rechtermuisknop, klik op eigenschappen*, kopieer het adres van de afbeelding, en die plaats je in je bericht tussen de tags [img]en[/img]

*Afhankelijk van je browser, kan het zijn dat de optie 'kopieer adres van afbeelding' of iets gelijkaardigs meteen in het menu verschijnt.
Gast

Hoe plaatsen/

Bericht door Gast »

Wanneer de foto van de bike gewoon in het eerste bericht word geplaatst, met daarbij de specs hoeft niet iedereen pagina's tekst te doorlopen.

De titel zou gewoon net zoals bij de toertochten een vaste layout moeten hebben.

TREK 8500 DISC/2005 bijvoorbeeld. Dus Merk, type en bouwjaar. Dit is handig voor mensen die een bike zoeken en hier dan alvast wat info kunnen opzoeken alvorens tot de aanschaf over te gaan.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Re: Hoe plaatsen/

Bericht door roy »

maurice schreef:Wanneer de foto van de bike gewoon in het eerste bericht word geplaatst, met daarbij de specs hoeft niet iedereen pagina's tekst te doorlopen.

De titel zou gewoon net zoals bij de toertochten een vaste layout moeten hebben.

TREK 8500 DISC/2005 bijvoorbeeld. Dus Merk, type en bouwjaar. Dit is handig voor mensen die een bike zoeken en hier dan alvast wat info kunnen opzoeken alvorens tot de aanschaf over te gaan.


Er zijn er weel veel die de titel nie naar hun bike noemen.
Kweet het niet wi mesch ben ik een zaag maar mij stoort het wel een beetje.
Kan er hier iets aan gedaan worden?
Gast

Bericht door Gast »

Weinig, we gaan uit van de goede wil van de bikers. We kunnen wel ieder topic gaan verwijderen of aanpassen, maar waar zijn we dan mee bezig. Sommigen van ons stappen ook nog eens graag op de fiets. :wink:
Maar ik begrijp jou frustratie wel. Dus mensen, noop ons niet tot ingrijpen.
Gesloten