Eindelijk terug op 2 wielen!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
David Beardo
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 24 aug 2019 12:32
Rijdt met: Trek Procaliber 9.6

Eindelijk terug op 2 wielen!

Bericht door David Beardo »

Hoi! David uit Lier hier... Vele jaren met de mountainbike gereden, dan, na een blessure en een stevige knie operatie bijna volledig stilgevallen. ](*,) Enkele jaren daarna had ik dan prijs aan de andere knie en kwam er helemaal niks meer van. :evil:
Nu, na al die jaren en VELE extra kilo's eindelijk terug de liefde voor de fiets terug gevonden.
Dankzij een nieuw leasingsysteem op ons werk heb ik besloten me terug in het mountainbiken te storten, al doe ik dit momenteel in de eerste plaats om terug fit(ter) te worden. We zijn nu 2 maanden ver en hebben een kleine 1200km op de teller staan en de weegschaal klokt af op -10kg. =D> We zijn dus goed bezig maar mijn doel ligt nog eens -25kg verder! De smaak heb ik alvast helemaal terug te pakken.

Ik doe dit alles op een mat zwarte Trek Procaliber die werd samengesteld door Bikecenter Lier naar mijn wensen :-D 8)
Afbeelding

Tot int bos!
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: Eindelijk terug op 2 wielen!

Bericht door dirkdierickx »

sjik machien, zo'n procaliber zie ik ook nog wel zitten :)
fijn om te horen dat je de liefde voor de fiets teruggevonden hebt!
Gebruikersavatar
David Beardo
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 24 aug 2019 12:32
Rijdt met: Trek Procaliber 9.6

Re: Eindelijk terug op 2 wielen!

Bericht door David Beardo »

dirkdierickx schreef:sjik machien, zo'n procaliber zie ik ook nog wel zitten :)
fijn om te horen dat je de liefde voor de fiets teruggevonden hebt!
Thanks!
Voor mij wel de ideale fiets denk ik, zeker met z'n 29ers. Ik was eerst wat bang om met mijn gestalte een carbon frame te nemen maar de garanties die trek geeft op z'n frame zijn wel de moeite dus veel zorgen maak ik me niet.
Plaats reactie