Cannondale Slate

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2515
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Re: Cannondale Slate

Bericht door BoXeR »

lekker ding man, breed is het nieuwe zwart
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Cannondale Slate

Bericht door Edlisjas »

Zotte Marre schreef:Kan je vergelijken met een racer ? Even snel bij gelijke ondergrond ? Of heb je stukken gravel, kasseien, ... ?
Ik heb er eerlijk gezegd nog maar 70 km mee gereden, gisteren naar het werk en terug. Enkel nog maar op asfalt gereden. Heen 28,5 gemiddeld en licht briesje tegenwind, terug 29,5 gemiddeld en windstil, banden op ca. 3 bar. Ik denk dat dat ongeveer 1,5 km/uur trager is dan de racer met 28 mm banden. Een pak meer comfort uiteraard.
LxgOne
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 28 aug 2007 15:38
Rijdt met: Cannondale Slate 105 & Cannondale Beast of the East 1

Re: Cannondale Slate

Bericht door LxgOne »

Knappe Slate! =P~

Wat kosten zo'n nextie velgen? En waar laat je ze maken? :-k
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Cannondale Slate

Bericht door Edlisjas »

LxgOne schreef:Knappe Slate! =P~

Wat kosten zo'n nextie velgen? En waar laat je ze maken? :-k
De velgen heb ik rechtstreeks bij Nextie besteld (China maar wel kwaliteit, ik heb 4 fietsen en 3 hebben Nextie velgen, Roc d’azur, Roc du Maroc,...mee gereden, top!). Ik laat ze spaken door mijn fietsenmaker. Voor een velg betaal je ergens tussen de €200 en €250 per stuk. Tel daar kwaliteitsnaven en -spaken bij en je gaat vlot over de €1000 per set.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Cannondale Slate

Bericht door kenny »

Edlisjas schreef:
LxgOne schreef:Knappe Slate! =P~

Wat kosten zo'n nextie velgen? En waar laat je ze maken? :-k
De velgen heb ik rechtstreeks bij Nextie besteld (China maar wel kwaliteit, ik heb 4 fietsen en 3 hebben Nextie velgen, Roc d’azur, Roc du Maroc,...mee gereden, top!). Ik laat ze spaken door mijn fietsenmaker. Voor een velg betaal je ergens tussen de €200 en €250 per stuk. Tel daar kwaliteitsnaven en -spaken bij en je gaat vlot over de €1000 per set.
Nextie heeft ook wel dealers in België zoals fietsen Steil in Gent. Het is een merk dat nog niet zo lang onder eigen naam uitkomt maar wel al jaren de velgen van onder meer Tune maakt. Ik heb 2 wielset ermee en ben daar echt wel tevreden over
Plaats reactie