2018 Bird Zero AM Boost

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
fredo
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 19 aug 2005 22:41
Rijdt met: Orbea Rallon, Schwarzrot Bass B

Re: 2018 Bird Zero AM Boost

Bericht door fredo »

zeer schoon fietske!

Ik heb de indruk dat Bird goed bezig is met goede prijs/kwaliteit en vooral interessante geometrie aan te bieden :-D

Het lijkt me dat alles kwalitatief is wat kwalitatief moet zijn: frame, vork, banden, cranks, dropper... Ik vermoed dat je met zo'n fiets toch rustig naar boven trapt om dan naar beneden te vlammen 8) 8) 8)


Waar rij je meestal?
hitchhikerzguide
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 08 aug 2017 09:21

Re: 2018 Bird Zero AM Boost

Bericht door hitchhikerzguide »

fredo schreef:zeer schoon fietske!

Ik heb de indruk dat Bird goed bezig is met goede prijs/kwaliteit en vooral interessante geometrie aan te bieden :-D

Het lijkt me dat alles kwalitatief is wat kwalitatief moet zijn: frame, vork, banden, cranks, dropper... Ik vermoed dat je met zo'n fiets toch rustig naar boven trapt om dan naar beneden te vlammen 8) 8) 8)


Waar rij je meestal?
Dag Fredo, ik ben er toevallig op uit gekomen, zoekend naar een meer passend frame voor mijn lengte, en ik wou geen xc bike,maar meer trail/AM gericht. Ik twijfelde uiteindelijk tussen de honzo en de Bird. Uiteindelijk was ik toch meer gecharmeerd door de Bird, ook mede door de enorm betere afmontage voor de prijs. Voor de geo en gewicht klimt hij eigenlijk verrassend goed, naar beneden gaan vindt hij wel leuker ja. Heb een paar carbon xc bikes getest, maar was echt niets voor mij.

Ik doe er eigenlijk alles mee, is mijn do it all fiets. Tot nu toe: Beringen B-mine park, Genkse singletracks, Ardennen, maar ook Limburgse XC ritjes. Nog van plan: Vogezen, UHR, Luxemburg,... Welke bike heb jij en waar kom je zoal?
Plaats reactie