Niner RKT Blue

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Serge R »

Knappe bike.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

TomFeyaerts schreef:
Free_ltd schreef:Merkt ge tijdens het rijden niets van. Maar zo ziet dat er idd een beetje raar uit. Maar dat zal Niner zo voorzien hebben zeker. Het enige dat ik ietske minder vindt aan de Niner, maar waarvoor ik hem nooit zou laten staan, zijn die bevestigingen onder de bovenbuis en links van de schuine naar beneden. Die aan de onderbuis zijn niet gebruikt en dient eerder voor een dropper met externe geleiding. Die links langs de schuine buis is voor de achterrem. Zie liever alle kabels naar binnen gaan.

Dus straps langs de kader die wreed pijn doen als ge putteke winter buiten de fiets aant kuisen zijt :lol: Ik heb wel van die klemmekes besteld die deze straps zouden kunnen vervangen. Klikt ge er gewoon op, maar ga die eerst eens goed bekijken of die niets aan de lak doen :lol:

De dropper is bij mij wel met interne geleiding.
Die klemmekes moogde gratis bij mij komen halen, maar wees gewaarschuwd! (die dingen komen los)
Klemmekes ondertussen al ontvangen. Ziet er tof uit, maar ga ze in de kast lasten liggen, want heb schrik dat ik de lak beschadig van het kader.
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: Niner RKT Blue

Bericht door erwin.91 »

Free_ltd schreef:Dus straps langs de kader die wreed pijn doen als ge putteke winter buiten de fiets aant kuisen zijt :lol: Ik heb wel van die klemmekes besteld die deze straps zouden kunnen vervangen. Klikt ge er gewoon op, maar ga die eerst eens goed bekijken of die niets aan de lak doen :lol:
Nice bike!

En wat die strapkes betrefd, als die een beetje doordacht gemonteerd zijn dan doe je je daar niet zeer aan maar meestal worden die gewoon afgeknipt met de kniptang en dan zijn die idd heel scherp.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Niner RKT Blue

Bericht door Free_ltd »

Heb de klemmetjes er niet opgezet. Nog steeds de straps.
Plaats reactie